hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

SUSTAVNI PRISTUP UTVRĐIVANJU ČINITELJA KVALITETE POMORSKO-PRIJEVOZNE USLUGE

Suzana Šamija ; Faculty of Maritime Studies Rijeka, University of Rijeka
Ines Kolanović ; Faculty of Maritime Studies Rijeka, University of Rijeka
Čedomir Dundović ; Faculty of Maritime Studies Rijeka, University of Rijeka

Puni tekst: engleski, pdf (266 KB) str. 121-140 preuzimanja: 1.027* citiraj
APA 6th Edition
Šamija, S., Kolanović, I. i Dundović, Č. (2015). SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE. Poslovna izvrsnost, 9 (2), 121-140. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/150945
MLA 8th Edition
Šamija, Suzana, et al. "SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE." Poslovna izvrsnost, vol. 9, br. 2, 2015, str. 121-140. https://hrcak.srce.hr/150945. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Šamija, Suzana, Ines Kolanović i Čedomir Dundović. "SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE." Poslovna izvrsnost 9, br. 2 (2015): 121-140. https://hrcak.srce.hr/150945
Harvard
Šamija, S., Kolanović, I., i Dundović, Č. (2015). 'SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE', Poslovna izvrsnost, 9(2), str. 121-140. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/150945 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Šamija S, Kolanović I, Dundović Č. SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.10.2020.];9(2):121-140. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/150945
IEEE
S. Šamija, I. Kolanović i Č. Dundović, "SYSTEMATIC APPROACH TO DETERMINING THE FACTORS OF QUALITY OF MARITIME TRANSPORT SERVICE", Poslovna izvrsnost, vol.9, br. 2, str. 121-140, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/150945. [Citirano: 22.10.2020.]

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada je utvrđivanje temeljnih činitelja kvalitete pomorsko-prijevozne usluge te analiza istih u cilju ispunjenja zahtjeva korisnika usluga. Činitelji kvalitete određuju željene rezultate usluga i moraju biti u skladu s politikom kvalitete koja je postavljena na razini jedne pomorske organizacije, regije ili pomorske zemlje općenito. Suvremena ekonomska previranja u gospodarstvu, proces globalizacije, nestabilnost svjetskog tržišta te kontinuirani pritisak konkurencije, uvjetuju visoke zahtjeve u pogledu kvalitete usluga i kreiranje sustavnog i upravljačkog koncepta unutar sustava pomorskog prijevoza. Doprinos ovog rada se očituje u implementaciji sustavnog pristupa kao ključnog uvjeta za istraživanje i analizu činitelja kvalitete pomorsko-prijevozne usluge u kompleksnom i dinamičkom sustavu pomorskog prijevoza, čija je osnovna svrha zadovoljenje zahtjeva i potreba korisnika usluga.

Ključne riječi
pomorsko-prijevozna usluga; kvaliteta; sustavni pristup; činitelji kvalitete

Hrčak ID: 150945

URI
https://hrcak.srce.hr/150945

[engleski]

Posjeta: 1.229 *