hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Geometrija za analitike učenja

Blaženka Divjak   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0649-3267 ; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
Marcel Maretić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9880-8013 ; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (287 KB) str. 48-56 preuzimanja: 149* citiraj
APA 6th Edition
Divjak, B. i Maretić, M. (2015). Geometry for Learning Analytics. KoG, 19. (19.), 48-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151341
MLA 8th Edition
Divjak, Blaženka i Marcel Maretić. "Geometry for Learning Analytics." KoG, vol. 19., br. 19., 2015, str. 48-56. https://hrcak.srce.hr/151341. Citirano 25.01.2020.
Chicago 17th Edition
Divjak, Blaženka i Marcel Maretić. "Geometry for Learning Analytics." KoG 19., br. 19. (2015): 48-56. https://hrcak.srce.hr/151341
Harvard
Divjak, B., i Maretić, M. (2015). 'Geometry for Learning Analytics', KoG, 19.(19.), str. 48-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151341 (Datum pristupa: 25.01.2020.)
Vancouver
Divjak B, Maretić M. Geometry for Learning Analytics. KoG [Internet]. 2015 [pristupljeno 25.01.2020.];19.(19.):48-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151341
IEEE
B. Divjak i M. Maretić, "Geometry for Learning Analytics", KoG, vol.19., br. 19., str. 48-56, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151341. [Citirano: 25.01.2020.]

Sažetak
Analitike učenja usredotočene su na obrazovne izazove vezane uz postizanje svrsishodnog učenja. Vrednovanje postizanja ishoda učenja izrazito utječe na učenje. Međutim, podaci o procesu vrednovanja vrlo rijetko se koriste u postojećim analitikama učenja. Nadalje, postojeće implementacije i analize procesa istorazinskog (vršnjačkog) vrednovanja nisu zadovoljavajuće. Ovaj rad predstavlja izradu i upotrebu matematičkog modela za opis i računanje vezano uz istorazinsko vrednovanje. Razvijeni model zasniva se na Manhattan (taxicab) metrici te korištenju rubrika za vrednovanje ishoda učenja. U radu su opisane i opravdane metode računanja konačne ocjene vršnjačkog vrednovanja, mjere pouzdanosti takvog vrednovanja kao i ocjene za pojedine vrednovatelje. Razvijeni geometrijski model razmatran je u kontekstu dva važna scenarija istorazinskog vrednovanja.

Ključne riječi
taxicab geometrija; metrika; analitika učenja

Hrčak ID: 151341

URI
https://hrcak.srce.hr/151341

[engleski]

Posjeta: 301 *