Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Ples u kurikulumu slovenskih dječjih vrtića

Vesna Geršak ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 462 Kb

str. 399-410

preuzimanja: 972

citiraj


Sažetak

U ovom radu obrađujemo ples prema odrednicama Slovenskog
nacionalnog kurikula dječjih vrtića. Analizirat ćemo sličnosti između talijanskog pedagoškog pristupa Reggio Emilia i britanskog modela plesa Midway. Zajedničko im je što naglašavaju djetetov kreativni proces i sudjelovanje, pritom izdvajajući ulogu odgajatelja u stimuliranju djeteta da kroz igru istraži plesne elemente, a ne u stvaranju shematske, formulaične koreografije. U ovom smo istraživanju analizirali trenutačno stanje navedenih odrednica u slovenskim dječjim vrtićima. Zaključujemo da su u praksi dosta prisutne opuštajuće aktivnosti. S druge strane, u uporabi je i
shematska koreografija iako je ne preporučuje Slovenski nacionalni kurikul.

Ključne riječi

ples; umjetnosti; dječji vrtić; predškolski kurikul; pedagoški pristup Reggio Emilia; model Midway

Hrčak ID:

151355

URI

https://hrcak.srce.hr/151355

Datum izdavanja:

19.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.851 *