Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj verbalnih i neverbalnih podražaja u televizijskim reklamama na njemačkom jeziku na nastajanje pozitivnih i negativnih emocija

Emira Premrov ; Univerza v Mariboru


Puni tekst: njemački pdf 225 Kb

str. 307-335

preuzimanja: 915

citiraj


Sažetak

Prilog se bavi utvrđivanjem emocionalnog utjecaja verbalnih i neverbalnih elemenata pojedinih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. U svrhu istraživanja 36 ispitanika pogledalo je deset odabranih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. Ispitanici su tijekom gledanja svake reklame ispunili upitnik, nakon čega su na temelju prikupljenih podataka statistički analizirane razlike u prosječnim vrijednostima neverbalnih i verbalnih podražaja odabranih televizijskih reklama koji su funkcionirali kao emocionalni okidač. Rezultati potvrđuju dominaciju neverbalnih elemenata pri izazivanju emocija, dok pri izazivanju negativnih emocija analiza ne pokazuje statistički relevantnu razliku između verbalnih i neverbalnih elemenata.

Ključne riječi

televizijske reklame; verbalni podražaj; neverbalni podražaj; emocije

Hrčak ID:

151437

URI

https://hrcak.srce.hr/151437

Datum izdavanja:

15.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.939 *