hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RAZVOJ SOCIJALNIH INOVACIJA I NJIHOV MARKETING: ANALIZA SLUČAJA SLOVENIJE

Iva Konda ; Visoka škola za upravljanje i poslovanje Novo mesto, Slovenija
Jasmina Starc ; Visoka škola za upravljanje i poslovanje Novo mesto, Slovenija
Barbara Rodica ; Visoka škola za upravljanje i poslovanje Novo mesto, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (803 KB) str. 154-168 preuzimanja: 391* citiraj
APA 6th Edition
Konda, I., Starc, J. i Rodica, B. (2015). DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY. Informatologia, 48 (3-4), 154-168. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151672
MLA 8th Edition
Konda, Iva, et al. "DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY." Informatologia, vol. 48, br. 3-4, 2015, str. 154-168. https://hrcak.srce.hr/151672. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Konda, Iva, Jasmina Starc i Barbara Rodica. "DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY." Informatologia 48, br. 3-4 (2015): 154-168. https://hrcak.srce.hr/151672
Harvard
Konda, I., Starc, J., i Rodica, B. (2015). 'DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY', Informatologia, 48(3-4), str. 154-168. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151672 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Konda I, Starc J, Rodica B. DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY. Informatologia [Internet]. 2015 [pristupljeno 25.02.2021.];48(3-4):154-168. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151672
IEEE
I. Konda, J. Starc i B. Rodica, "DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY", Informatologia, vol.48, br. 3-4, str. 154-168, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151672. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Socijalne inovacije nadopunjuju ekonomske inovacije te su prvenstveno usmjerene na ostvarivanje socijalne skrbi. Suština socijalne inovacije je simultano djelovanje u cilju stvoriti javno dobro pomoću otkrivanja i prepoznavanja socijalnih problema, kao i korištenje poduzetničkih načela za postizanje pozitivnih socijalnih promjena. One uključuju nove ideje, organizacije ili načine funkcioniranja koji učinkovitije zadovoljavaju socijalne potrebe za razliku od prethodnih alternativa i poboljšavaju socijalno blagostanje. Europska Unija podržava i potiče socijalne inovacije; inovacija je, u stvari, 'srce' strategije Europa 2020. Cilj ovog rada je usmjeren u pregled i proučavanje razvoja socijalnih inovacija kao važnog fenomena u današnjem realnom gospodarstvu, s naglaskom na izgradnji potpornog okruženja za socijalne inovacije i marketing socijalnih inovacija u Sloveniji. Stupanj razvoja socijalnih inovacija razlikuje se od zemlje do zemlje u EU, pri čemu se Slovenija još uvijek nalazi na samom početku. Autori vjeruju da je razvoj socijalnih inovacija od ključnog značaja za prevladavanje gospodarske krize u slovenskom okruženju. Svrha ovog rada je prikazati trenutno stanje u tom području u Sloveniji u smislu u kojoj mjeri je taj fenomen istražen i u smislu stupnje razvoja u praksi. Što se tiče metodologije, autori članka navode nalaze koji proizlaze iz istraživanja literature, analize relevantnih dokumenata i produbljenih intervjua kao i sekundarne analize statističkih podataka.
U Sloveniji društvene su inovacije važne u brojnim područjima, posebice u zapošljavanju, socijalnom uključivanju, demografskim promjenama, zdravstvu, obrazovanju, financijama, političnim strukturama i socijalnoj integraciji. Kod uvođenja socijalnih inovacija u društvo najveće su poteškoće nedostatak financijskih sredstava, slaba podrška okoline, nedostatak marketinških znanja i nedostatak međusektorske povezanosti.

Ključne riječi
društvene inovacije; razvoj; dobrobit; društveni marketing; komunikacija, Slovenija

Hrčak ID: 151672

URI
https://hrcak.srce.hr/151672

[engleski]

Posjeta: 802 *