hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

IGRIFIKACIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU

Ivana Medica Ružić ; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska
Mario Dumančić ; Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (410 KB) str. 198-204 preuzimanja: 973* citiraj
APA 6th Edition
Medica Ružić, I. i Dumančić, M. (2015). GAMIFICATION IN EDUCATION. Informatologia, 48 (3-4), 198-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/151675
MLA 8th Edition
Medica Ružić, Ivana i Mario Dumančić. "GAMIFICATION IN EDUCATION." Informatologia, vol. 48, br. 3-4, 2015, str. 198-204. https://hrcak.srce.hr/151675. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition
Medica Ružić, Ivana i Mario Dumančić. "GAMIFICATION IN EDUCATION." Informatologia 48, br. 3-4 (2015): 198-204. https://hrcak.srce.hr/151675
Harvard
Medica Ružić, I., i Dumančić, M. (2015). 'GAMIFICATION IN EDUCATION', Informatologia, 48(3-4), str. 198-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/151675 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver
Medica Ružić I, Dumančić M. GAMIFICATION IN EDUCATION. Informatologia [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.01.2021.];48(3-4):198-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151675
IEEE
I. Medica Ružić i M. Dumančić, "GAMIFICATION IN EDUCATION", Informatologia, vol.48, br. 3-4, str. 198-204, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/151675. [Citirano: 19.01.2021.]

Sažetak
Ubrzani ritam razvoja informacijsko komunikacijskih tehnologija odražavaju se na rast i razvoj djece, učenika i mladih. Danasšnje generacije su zapravo generacije igrača video igara koje puno vremena provode igrajući se. Takve generacije nazvane su "millennial" generacije. Spomenute generacije su od malena okružene napretkom i razvojem informacijsko komunikacijskim tehnologijama. U skladu s time komuniciraju sa sobom i s okolinom. Prema navedenom posebice je važno potreba aktualiziranja i integriranja novog kurikula koji bi uvažavao potrebe djece, učenika i mladih čije je prirodno okruženje informacijsko komunikacijskih tehnologija. Iz te perspektive igrifikacija (gamifikacija) je prilika za povećanje interesa djece, učenika i mladih, motivacije, povezivanja, te osnaživanja njihove komunikacije i dijeljenja. S igrifikacijom djeci, učenicima i mladima omogućuje se korištenje dobro osmišljenih mehanizama koji omogućuju osvajanje bedževa, sakupljanje bodova, prelazak razina ili osvajanje nagrada. Kako bi to bilo na jednoj značajnijoj razini koriste se nove komunikacijske platforme kao što su dijeljenje zadataka, razmjena ideja i izražavanje mišljenja. Zbog tih bi aktivnosti djeca, učenici i mladi gledali na odgojno obrazovne ciljeve i postignuća kao nešto proaktivno, dinamično i zabavno, a ne kao na nezanimljivo i obvezno. Igrifikacija, odnosno gamifikacija se ne odnosi strogo na stvaranju igre. Ona predstavlja upotrebu mehanizama, dizajna i elemenata igre u ne zabavnom okruženju, a sve to u svrhu promicanja motivacije, truda i lojalnosti. Igrifikacija u odgoju i obrazovanju od velikog je značaja u ostvarivanju ciljeva i zadaća u budućnosti cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja.

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; obrazovanje; studenti

Hrčak ID: 151675

URI
https://hrcak.srce.hr/151675

[engleski]

Posjeta: 2.450 *