hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268

Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata

Ksenija Vuković ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Irena Kedmenec ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Dina Korent ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (333 KB) str. 1009-1036 preuzimanja: 233* citiraj
APA 6th Edition
Vuković, K., Kedmenec, I. i Korent, D. (2015). Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
MLA 8th Edition
Vuković, Ksenija, et al. "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Vuković, Ksenija, Irena Kedmenec i Dina Korent. "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Harvard
Vuković, K., Kedmenec, I., i Korent, D. (2015). 'Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Vancouver
Vuković K, Kedmenec I, Korent D. Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.11.2019.];17(4):1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
IEEE
K. Vuković, I. Kedmenec i D. Korent, "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 1009-1036, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Puni tekst: engleski, pdf (333 KB) str. 1009-1036 preuzimanja: 274* citiraj
APA 6th Edition
Vuković, K., Kedmenec, I. i Korent, D. (2015). The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
MLA 8th Edition
Vuković, Ksenija, et al. "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Vuković, Ksenija, Irena Kedmenec i Dina Korent. "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Harvard
Vuković, K., Kedmenec, I., i Korent, D. (2015). 'The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Vancouver
Vuković K, Kedmenec I, Korent D. The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.11.2019.];17(4):1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
IEEE
K. Vuković, I. Kedmenec i D. Korent, "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 1009-1036, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268

Sažetak
Svrha ovog istraživanja jest ispitati poduzetničku namjeru studenata preddiplomskog i diplomskog studija Ekonomika poduzetništva i njezine prediktore kod studenata na različitim godinama studija. Istraživanje polazi od dva skupa hipoteza: prvog, koji je postavljen kako bi se potvrdile osnovne pretpostavke teorije planiranog ponašanja u kontekstu studentske populacije, i drugog, koji pretpostavlja postojanje pozitivnog utjecaja trajanja izloženosti poduzetničkome obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Regresijskim modelom potvrđen je prvi skup hipoteza i utvrđeno je da najveći utjecaj na poduzetničku namjeru imaju stavovi prema poduzetništvu, slijedi percipirana kontrola ponašanja, a najmanji utjecaj ima subjektivna norma. Rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u stavovima prema poduzetništvu i poznavanju poduzetničke infrastrukture između studenata različitih godina studija. Međutim, istraživanje je pokazalo da se poduzetnička namjera uslijed izloženosti programu poduzetničkog obrazovanja ne povećava.

Ključne riječi
program poduzetničkog obrazovanja; stavovi prema poduzetništvu; subjektivna norma; percipirana kontrola ponašanja; poznavanje poduzetničke infrastrukture

Hrčak ID: 151224

URI
https://hrcak.srce.hr/151224

[engleski]

Posjeta: 778 *