Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268

Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata

Ksenija Vuković ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Irena Kedmenec ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Dina Korent ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 333 Kb

str. 1009-1036

preuzimanja: 496

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 333 Kb

str. 1009-1036

preuzimanja: 413

citiraj


Sažetak

Svrha ovog istraživanja jest ispitati poduzetničku namjeru studenata preddiplomskog i diplomskog studija Ekonomika poduzetništva i njezine prediktore kod studenata na različitim godinama studija. Istraživanje polazi od dva skupa hipoteza: prvog, koji je postavljen kako bi se potvrdile osnovne pretpostavke teorije planiranog ponašanja u kontekstu studentske populacije, i drugog, koji pretpostavlja postojanje pozitivnog utjecaja trajanja izloženosti poduzetničkome obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Regresijskim modelom potvrđen je prvi skup hipoteza i utvrđeno je da najveći utjecaj na poduzetničku namjeru imaju stavovi prema poduzetništvu, slijedi percipirana kontrola ponašanja, a najmanji utjecaj ima subjektivna norma. Rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u stavovima prema poduzetništvu i poznavanju poduzetničke infrastrukture između studenata različitih godina studija. Međutim, istraživanje je pokazalo da se poduzetnička namjera uslijed izloženosti programu poduzetničkog obrazovanja ne povećava.

Ključne riječi

program poduzetničkog obrazovanja; stavovi prema poduzetništvu; subjektivna norma; percipirana kontrola ponašanja; poznavanje poduzetničke infrastrukture

Hrčak ID:

151224

URI

https://hrcak.srce.hr/151224

Datum izdavanja:

28.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.864 *