hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268

Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata

Ksenija Vuković ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Irena Kedmenec ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb
Dina Korent ; Faculty of Organization and Informatics in Varaždin, University of Zagreb

Fulltext: croatian, pdf (333 KB) pages 1009-1036 downloads: 278* cite
APA 6th Edition
Vuković, K., Kedmenec, I. & Korent, D. (2015). Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
MLA 8th Edition
Vuković, Ksenija, et al. "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 4, 2015, pp. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268. Accessed 2 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Vuković, Ksenija, Irena Kedmenec and Dina Korent. "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata." Croatian Journal of Education 17, no. 4 (2015): 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Harvard
Vuković, K., Kedmenec, I., and Korent, D. (2015). 'Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata', Croatian Journal of Education, 17(4), pp. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Vancouver
Vuković K, Kedmenec I, Korent D. Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2020 October 02];17(4):1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
IEEE
K. Vuković, I. Kedmenec and D. Korent, "Utjecaj izloženosti poduzetničkom obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 4, pp. 1009-1036, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Fulltext: english, pdf (333 KB) pages 1009-1036 downloads: 326* cite
APA 6th Edition
Vuković, K., Kedmenec, I. & Korent, D. (2015). The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
MLA 8th Edition
Vuković, Ksenija, et al. "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 4, 2015, pp. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268. Accessed 2 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Vuković, Ksenija, Irena Kedmenec and Dina Korent. "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions." Croatian Journal of Education 17, no. 4 (2015): 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Harvard
Vuković, K., Kedmenec, I., and Korent, D. (2015). 'The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions', Croatian Journal of Education, 17(4), pp. 1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
Vancouver
Vuković K, Kedmenec I, Korent D. The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2020 October 02];17(4):1009-1036. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268
IEEE
K. Vuković, I. Kedmenec and D. Korent, "The Impact of Exposure to Entrepreneurship Education on Student Entrepreneurial Intentions", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 4, pp. 1009-1036, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1268

Abstracts
Svrha ovog istraživanja jest ispitati poduzetničku namjeru studenata preddiplomskog i diplomskog studija Ekonomika poduzetništva i njezine prediktore kod studenata na različitim godinama studija. Istraživanje polazi od dva skupa hipoteza: prvog, koji je postavljen kako bi se potvrdile osnovne pretpostavke teorije planiranog ponašanja u kontekstu studentske populacije, i drugog, koji pretpostavlja postojanje pozitivnog utjecaja trajanja izloženosti poduzetničkome obrazovanju na poduzetničku namjeru studenata. Regresijskim modelom potvrđen je prvi skup hipoteza i utvrđeno je da najveći utjecaj na poduzetničku namjeru imaju stavovi prema poduzetništvu, slijedi percipirana kontrola ponašanja, a najmanji utjecaj ima subjektivna norma. Rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u stavovima prema poduzetništvu i poznavanju poduzetničke infrastrukture između studenata različitih godina studija. Međutim, istraživanje je pokazalo da se poduzetnička namjera uslijed izloženosti programu poduzetničkog obrazovanja ne povećava.

Keywords
program poduzetničkog obrazovanja; stavovi prema poduzetništvu; subjektivna norma; percipirana kontrola ponašanja; poznavanje poduzetničke infrastrukture

Hrčak ID: 151224

URI
https://hrcak.srce.hr/151224

[english]

Visits: 945 *