hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA

Tanja Sušac ; OŠ Čeminac, PŠ Kozarac, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (273 KB) str. 153-162 preuzimanja: 633* citiraj
APA 6th Edition
Sušac, T. (2015). ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA. Život i škola, LXI (1), 153-162. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152324
MLA 8th Edition
Sušac, Tanja. "ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 153-162. https://hrcak.srce.hr/152324. Citirano 17.05.2021.
Chicago 17th Edition
Sušac, Tanja. "ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 153-162. https://hrcak.srce.hr/152324
Harvard
Sušac, T. (2015). 'ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA', Život i škola, LXI(1), str. 153-162. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152324 (Datum pristupa: 17.05.2021.)
Vancouver
Sušac T. ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 17.05.2021.];LXI(1):153-162. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152324
IEEE
T. Sušac, "ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 153-162, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152324. [Citirano: 17.05.2021.]

Sažetak
Dugogodišnja praksa rada u kombiniranom odjelu, česti upiti roditelja i radnih kolega o kvaliteti i načinu učenja i poučavanja učenika u kombinaciji te vlastita znatiželja potaknuli su provedbu istraživanja o uspješnosti učenika koji pohađaju kombinirani odjel te njihovu usporedbu s uspjehom učenika koji su prva četiri razreda osnovne škole pohađali u redovitim odjelima. Cilj ovog istraživanja bio je, na temelju prikupljenih i obrađenih podataka o općem uspjehu, provjeriti imaju li učenici kombiniranih razrednih odjela različite ocjene od učenika u redovitim odjelima. Dodatno, u okviru ovog istraživanja među učenicima koji su pohađali nastavu u kombiniranim odjelima provedena je i anketa o njihovu upisu u srednje škole i na fakultete. Istraživanjem je obuhvaćeno razdoblje od 1998. do 2011. godine. Najvažniji su rezultati istraživanja kvantitativni rezultati uspješnosti učenika od 5. do 8. razreda koji pokazuju da uspjeh ne ovisi o činjenici da su učenici pohađali nastavu u kombiniranim odjelima.

Ključne riječi
istraživanje; kombinirani razredni odjel; opći uspjeh; redoviti razredni odjel; uspješnost učenja

Hrčak ID: 152324

URI
https://hrcak.srce.hr/152324

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.153 *