hrcak mascot   Srce   HID

Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, Vol. 39 No. 2, 1988.

Stručni rad

Intoxication with 2,4-dichlorophenoxyacetic acid accompanied by a state of coma in an elderly patient

Z. Duraković ; Klinika za unutarnje bolesti s poliklinikom Rebro Medicinskog fakulteta Sveućiltšta u Zagrebu i Klinički bolnički centar u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
V. Gašparović ; Klinika za unutarnje bolesti s poliklinikom Rebro Medicinskog fakulteta Sveućiltšta u Zagrebu i Klinički bolnički centar u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 255-258 preuzimanja: 143* citiraj
APA 6th Edition
Duraković, Z. i Gašparović, V. (1988). Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi. Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, 39 (2), 255-258. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152880
MLA 8th Edition
Duraković, Z. i V. Gašparović. "Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi." Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, vol. 39, br. 2, 1988, str. 255-258. https://hrcak.srce.hr/152880. Citirano 27.05.2019.
Chicago 17th Edition
Duraković, Z. i V. Gašparović. "Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi." Arhiv za higijenu rada i toksikologiju 39, br. 2 (1988): 255-258. https://hrcak.srce.hr/152880
Harvard
Duraković, Z., i Gašparović, V. (1988). 'Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi', Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, 39(2), str. 255-258. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152880 (Datum pristupa: 27.05.2019.)
Vancouver
Duraković Z, Gašparović V. Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi. Arh Hig Rada Toksikol. [Internet]. 1988 [pristupljeno 27.05.2019.];39(2):255-258. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152880
IEEE
Z. Duraković i V. Gašparović, "Otrovanje 2,4-diklorfenoksioctenom kiselinom praćeno stanjem kome u bolesnika starije dobi", Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, vol.39, br. 2, str. 255-258, 1988. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152880. [Citirano: 27.05.2019.]

Sažetak
The paper deals with the course of illness in a 80-year-old man who drank, by accident, 1 dl of 40 per cent 2,4- dichloropenoxyacetic acid (Deherban A). The patient was admitted to hospital in a state of deep coma (III degree), with a left sided pneumonia. He was treated with the methods of extracorporeal haemodialysis and resin haemoperfusion. At the end of treatment coma was of the zero degree. The patient regained consciousness eight hours after the treatment. Serum 2,4-D concentration was 177 mg/100 ml at admittance, and 77.3 mg/100 ml at the end of active treatment. The 2,4-D clearance was 56.3 ml/min. The patient was dismissed from hospital on the 23th day from admittance.

Hrčak ID: 152880

URI
https://hrcak.srce.hr/152880

[hrvatski]

Posjeta: 239 *