hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Glazbena darovitost i obrazovni sustav

Davor Brđanović ; Glazbena škola, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (276 KB) str. 661-678 preuzimanja: 1.042* citiraj
APA 6th Edition
Brđanović, D. (2015). Glazbena darovitost i obrazovni sustav. Školski vjesnik, 64 (4), 661-678. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/153135
MLA 8th Edition
Brđanović, Davor. "Glazbena darovitost i obrazovni sustav." Školski vjesnik, vol. 64, br. 4, 2015, str. 661-678. https://hrcak.srce.hr/153135. Citirano 19.10.2021.
Chicago 17th Edition
Brđanović, Davor. "Glazbena darovitost i obrazovni sustav." Školski vjesnik 64, br. 4 (2015): 661-678. https://hrcak.srce.hr/153135
Harvard
Brđanović, D. (2015). 'Glazbena darovitost i obrazovni sustav', Školski vjesnik, 64(4), str. 661-678. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/153135 (Datum pristupa: 19.10.2021.)
Vancouver
Brđanović D. Glazbena darovitost i obrazovni sustav. Školski vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.10.2021.];64(4):661-678. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/153135
IEEE
D. Brđanović, "Glazbena darovitost i obrazovni sustav", Školski vjesnik, vol.64, br. 4, str. 661-678, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/153135. [Citirano: 19.10.2021.]

Sažetak
Glazbena se darovitost manifestira na različite načine. Znanstvena istraživanja i svakodnevna praksa ukazuju na roditeljsko naslijeđe, životno okruženje i naporan rad kao faktore koji najvjerojatnije imaju najveći utjecaj na nastanak i razvoj darovitosti. Za razvoj i ostvarenje glazbene darovitosti važno je da do njezinog otkrivanja, a zatim i do učenja glazbe, dođe u što ranijoj dobi. Rano prepoznavanje glazbeno darovite djece i njihovo uključivanje u programe primjerene njihovim natprosječnim sposobnostima, kao i sustavno podizanje glazbene naobrazbe stanovništva, najvažniji su zadaci glazbenih škola. Prepoznatoj izrazito glazbeno darovitoj djeci treba omogućiti školovanje u posebnoj glazbenoj školi za darovite učenike. Primjeri škola za glazbeno darovitu djecu u Ćupriji (Srbija), Londonu (Engleska) i Moskvi (Rusija) u ovom članku, pokazuju model prema kojem bi se takva škola mogla ostvariti i u Hrvatskoj.

Ključne riječi
glazbena škola; glazbeni talent; kvalitetno obrazovanje; obrazovanje nadarenih učenika

Hrčak ID: 153135

URI
https://hrcak.srce.hr/153135

[engleski]

Posjeta: 1.966 *