Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Logistika intelektualnog vlasništva

Petar Čovo ; Pomorski odjel, Sveučilište u Zadru
Marko Maruna


Puni tekst: hrvatski pdf 596 Kb

str. 75-86

preuzimanja: 1.136

citiraj


Sažetak

U poslovnom svijetu u kojem vlada velika konkurencija tvrtke nastoje pronaći rješenja kako bi prebrodile poteškoće na koje nailaze. Jedan od načina na koji im to uspijeva je razvojem logistike i inovacija. Tvrtke često pronalaze rješenja, to jest inovacije kojima žele preteći konkurenciju te ostvariti značajne prihode prije nego konkurencija za to uspije saznati. Brojne se inovacije tijekom vremena patentiraju i postaju nešto po čemu tvrtka može biti prepoznatljiva. Logistika za zadatak ima povezati poslovne procese od ideje do gotovog proizvoda i plasiranja na tržište. U Republici Hrvatskoj stanje patenata ne bilježi veliki rast, već je naprotiv u opadanju. Za postupak zaštite i ostvarivanja prava u Republici Hrvatskoj zadužen je Državni zavod za intelektualno vlasništvo koji skrbi o navedenom te prezentira rezultate prijava u godišnjim izvješćima.

Ključne riječi

logistika; intelektualno vlasništvo; inovacija; znanje

Hrčak ID:

153357

URI

https://hrcak.srce.hr/153357

Datum izdavanja:

31.12.2015.

Posjeta: 1.998 *