hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Poisoning with phenobarbital and phenytoin treated by haemodialysis

Z. Duraković ; Klinika za unutrašnje bolesti s poliklinikom Rebro Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
F. Plavšić ; Zavod za kliničko-laboratorijsku dijagnostiku, Klinički bolnički centar u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (6 MB) str. 59-66 preuzimanja: 272* citiraj
APA 6th Edition
Duraković, Z. i Plavšić, F. (1986). Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom. Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, 37 (1), 59-66. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/153967
MLA 8th Edition
Duraković, Z. i F. Plavšić. "Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom." Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, vol. 37, br. 1, 1986, str. 59-66. https://hrcak.srce.hr/153967. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Duraković, Z. i F. Plavšić. "Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom." Arhiv za higijenu rada i toksikologiju 37, br. 1 (1986): 59-66. https://hrcak.srce.hr/153967
Harvard
Duraković, Z., i Plavšić, F. (1986). 'Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom', Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, 37(1), str. 59-66. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/153967 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Duraković Z, Plavšić F. Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom. Arh Hig Rada Toksikol. [Internet]. 1986 [pristupljeno 17.04.2021.];37(1):59-66. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/153967
IEEE
Z. Duraković i F. Plavšić, "Primjena hemodijallze u liječenju otrovanja fenobarbitonom i fenitoinom", Arhiv za higijenu rada i toksikologiju, vol.37, br. 1, str. 59-66, 1986. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/153967. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
The paper deals with the course of illness in a 48-year-old man who attempted to commit suicide by taking an undefined amount of phenobarbital and phenytoin. He was admitted to hospital in a comatous state with pneumonia of both sides resulting in acute respiratory failure. He had a serum phenobarbital level of 810 mg/L, and a phenytoin level of 68 mg/L. After the treatment by haemodialysis for six hours, he regained consciousness, and serum phenobarbital concentration was 109 mg/L. On the seventh day after the beginning of illness he was transferred to a psychiatric institution.

Hrčak ID: 153967

URI
https://hrcak.srce.hr/153967

[hrvatski]

Posjeta: 459 *