hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE

Sanda Šimičić ; Osnovna škola Split 3, Split

Puni tekst: hrvatski, doc (1 MB) str. 23-36 preuzimanja: 342* citiraj
APA 6th Edition
Šimičić, S. (2015). SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE. Magistra Iadertina, 10. (1.), 23-36. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/154212
MLA 8th Edition
Šimičić, Sanda. "SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE." Magistra Iadertina, vol. 10., br. 1., 2015, str. 23-36. https://hrcak.srce.hr/154212. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Šimičić, Sanda. "SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE." Magistra Iadertina 10., br. 1. (2015): 23-36. https://hrcak.srce.hr/154212
Harvard
Šimičić, S. (2015). 'SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE', Magistra Iadertina, 10.(1.), str. 23-36. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/154212 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Šimičić S. SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE. Magistra Iadertina [Internet]. 2015 [pristupljeno 09.07.2020.];10.(1.):23-36. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154212
IEEE
S. Šimičić, "SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE", Magistra Iadertina, vol.10., br. 1., str. 23-36, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154212. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.

Ključne riječi
e-učenje; poučavanje kemije; učinkovitost

Hrčak ID: 154212

URI
https://hrcak.srce.hr/154212

[engleski]

Posjeta: 633 *