hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA

Petra Prović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Valnea Hrvatin ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sanja Skočić Mihić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, doc (187 KB) str. 103-113 preuzimanja: 514* citiraj
APA 6th Edition
Prović, P., Hrvatin, V. i Skočić Mihić, S. (2015). ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA. Magistra Iadertina, 10. (1.), 103-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/154218
MLA 8th Edition
Prović, Petra, et al. "ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA." Magistra Iadertina, vol. 10., br. 1., 2015, str. 103-113. https://hrcak.srce.hr/154218. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Prović, Petra, Valnea Hrvatin i Sanja Skočić Mihić. "ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA." Magistra Iadertina 10., br. 1. (2015): 103-113. https://hrcak.srce.hr/154218
Harvard
Prović, P., Hrvatin, V., i Skočić Mihić, S. (2015). 'ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA', Magistra Iadertina, 10.(1.), str. 103-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/154218 (Datum pristupa: 11.07.2020.)
Vancouver
Prović P, Hrvatin V, Skočić Mihić S. ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA. Magistra Iadertina [Internet]. 2015 [pristupljeno 11.07.2020.];10.(1.):103-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154218
IEEE
P. Prović, V. Hrvatin i S. Skočić Mihić, "ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA", Magistra Iadertina, vol.10., br. 1., str. 103-113, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154218. [Citirano: 11.07.2020.]

Sažetak
Inkluzivni trendovi ogledaju se i u značajno većem uključivanju djece s kroničnim bolestima u redovne predškolske programe. Izazovi njihovog uključivanja povezani su s djetetovim zdravstvenim stanjem koje utječe na njegov odgojno-obrazovni napredak. U radu je prikazano dvoje djece s kroničnom bolesti, postupci u radu odgajatelja i prilagodbe načina rada u kako bi ono moglo sudjelovati u redovnim aktivnostima. Poznavanje djeteta s epilepsijom i bulboznom epidemolizom i utjecaja njegova zdravstvenog stanja na odgojno-obrazovno funkcioniranje temelj je planiranja rada i izrade individualiziranog programa rada. Individualizirani pristup u radu odnosi se na prilagođavanje prostora, aktivnosti i tempa rada kako bi dijete s kroničnom bolesti, usprkos i čestoj odsutnosti, moglo razvojno napredovati i na akademskom i socijalnom planu. Uloga odgajatelja je facilitirati socijalne interakcije i surađivati s roditeljima i stručnim suradnicima.

Ključne riječi
odgajatelj; dijete s kroničnom bolesti; epilepsija; bulbozna epidermoliza; inkluzija

Hrčak ID: 154218

URI
https://hrcak.srce.hr/154218

[engleski]

Posjeta: 1.307 *