hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.31192/np.14.1.6

Izazovi u implementaciji predmeta Medijska pismenost u crnogorski obrazovni sistem

Nataša Ružić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8965-0012

Puni tekst: engleski, pdf (149 KB) str. 69-89 preuzimanja: 1.350* citiraj
APA 6th Edition
Ružić, N. (2016). Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro. Nova prisutnost, XIV (1), 69-89. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6
MLA 8th Edition
Ružić, Nataša. "Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro." Nova prisutnost, vol. XIV, br. 1, 2016, str. 69-89. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ružić, Nataša. "Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro." Nova prisutnost XIV, br. 1 (2016): 69-89. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6
Harvard
Ružić, N. (2016). 'Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro', Nova prisutnost, XIV(1), str. 69-89. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6
Vancouver
Ružić N. Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro. Nova prisutnost [Internet]. 2016 [pristupljeno 09.12.2019.];XIV(1):69-89. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6
IEEE
N. Ružić, "Challenges in implementation of the subject of Media Literacy in the educational system in Montenegro", Nova prisutnost, vol.XIV, br. 1, str. 69-89, 2016. [Online]. https://doi.org/10.31192/np.14.1.6

Sažetak
Digitalna generacija provodi veći dio svoga slobodnog vremena uz različite vrste medija. Upravo iz tog razloga UNESCO upozorava na nužnost medijskoga opismenjavanja najmlađe populacije s ciljem zaštite od medijskog utjecaja, kao i stjecanja navike učinkovitoga korištenja medija, imajući u vidu da se količina vremena koju mladi provode uz TV ili na Internetu konstantno povećava iz godine u godinu. I dok neki teoretičari izražavaju sumnju u uspjeh programa, drugi tvrde da medijska pismenost daje rezultate jer su mladi postali svjesniji tehnika manipulacije koje mediji koriste. Proces medijskog opismenjavanja u Crnoj Gori je počeo 2007. godine. Znači li to da se Crna Gora može pohvaliti medijski pismenim generacijama? Ovim se radom pokušava odgovoriti na postavljeno pitanje i utvrditi uspješnost programa u Crnoj Gori.

Ključne riječi
medijska pismenost; digitalna generacija; manipulacija; medijsko obrazovanje

Hrčak ID: 154333

URI
https://hrcak.srce.hr/154333

[engleski]

Posjeta: 1.677 *