Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Profesijska edukacija - procjene i aspiracije

Benjamin Čulig ; Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 16.976 Kb

str. 211-227

preuzimanja: 350

citiraj


Sažetak

Utemeljeno na istraživanju provedenom na pet studijskih generacija Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu (N=146), analizirano je kako budući sociolozi vide profesijsku edukaciju. Analizirane su procjene relevantnih aspekata, kao što su: nastavni plan i program, nastavno osoblje, edukacijska selekcija, tehnička opremljenost studija te adekvatnost obrazovnih sadržaja za rad u struci.
Na temelju procjena polaznika pokušalo se odgovoriti na pitanje je li sociologija u Hrvatskoj profesija ili poluprofesija.
Dobiveni rezultati govore u prilog tezi da respondenti svrstavaju sociologiju u Hrvatskoj u poluprofesiju.

Ključne riječi

profesija; poluprofesija; profesijska edukacija; profesijske aspiracije; procjena položaja struke; elementi strukovnosti

Hrčak ID:

154395

URI

https://hrcak.srce.hr/154395

Datum izdavanja:

31.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 874 *