Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Obilježja potrošnje i zadovoljstvo ponudom svježih morskih plodova

Ivica Faletar, dipl.ing.agr. ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Marija Cerjak ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Damir Kovačić ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 109 Kb

str. 97-101

preuzimanja: 278

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 83-88

preuzimanja: 347

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je opisati potrošnju svježih morskih plodova na zagrebačkom tržištu, kao i ispitati važnost pojedinih obilježja
pri izboru svježih morskih plodova, istražiti stavove potrošača prema svježim morskim plodovima, te zadovoljstvo ponudom. Rezultati
istraživanja provedenog na uzorku od 100 potrošača svježih morskih plodova u Zagrebu su pokazali da se svježi morski plodovi konzumi-
raju relativno rijetko, odnosno uglavnom jednom mjesečno. Lignje su najčešće konzumirana vrsta svježih morskih plodova, a zatim slijede
kozice i hobotnice. Najvažnija obilježja pri izboru svježih morskih plodova su okus i svježina. Ispitani potrošači svježe morske plodove drže zdravom i hranjivom, te osrednje sigurnom hranom. Najveći broj ispitanika je osrednje zadovoljan ponudom svježih morskih plodova. Rezultati istraživanja pokazuju da su žene jači a i zahtjevniji potrošači ovih proizvoda od muškaraca. Ovim istraživanjem dobivene su vrijedne informacije za razvoj tržišta svježih morskih plodova u gradu Zagrebu.

Ključne riječi

učestalost konzumacije; važnost pojedinih obilježja pri izboru; stavovi; sociodemografska obilježja ispitanika

Hrčak ID:

154942

URI

https://hrcak.srce.hr/154942

Datum izdavanja:

7.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski španjolski talijanski njemački

Posjeta: 1.655 *