Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje
Miomir Raos
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
Zoran Marjanović
; City of Kragujevac, City Administration for Inspection Affairs, Trg slobode 3, 34000 Kragujevac, Serbia
Ljiljana Živković
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
Nenad Živković
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
Milan Protić
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
Jasmina Radosavljević
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
Milena Jovanović
; University of Niš, Faculty of Occupational Safety, Čarnojevića 10A, 18000 Niš, Serbia
APA 6th Edition Raos, M., Marjanović, Z., Živković, Lj., Živković, N., Protić, M., Radosavljević, J. & Jovanović, M. (2016). Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje. Tehnički vjesnik, 23 (2), 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
MLA 8th Edition Raos, Miomir, et al. "Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje." Tehnički vjesnik, vol. 23, no. 2, 2016, pp. 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936. Accessed 23 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Raos, Miomir, Zoran Marjanović, Ljiljana Živković, Nenad Živković, Milan Protić, Jasmina Radosavljević and Milena Jovanović. "Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje." Tehnički vjesnik 23, no. 2 (2016): 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
Harvard Raos, M., et al. (2016). 'Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje', Tehnički vjesnik, 23(2), pp. 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
Vancouver Raos M, Marjanović Z, Živković Lj, Živković N, Protić M, Radosavljević J, et al. Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 April 23];23(2):371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
IEEE M. Raos, et al., "Simulacija hibridnog električnog vozila za dva različita režima vožnje", Tehnički vjesnik, vol.23, no. 2, pp. 371-376, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
APA 6th Edition Raos, M., Marjanović, Z., Živković, Lj., Živković, N., Protić, M., Radosavljević, J. & Jovanović, M. (2016). Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes. Tehnički vjesnik, 23 (2), 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
MLA 8th Edition Raos, Miomir, et al. "Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes." Tehnički vjesnik, vol. 23, no. 2, 2016, pp. 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936. Accessed 23 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Raos, Miomir, Zoran Marjanović, Ljiljana Živković, Nenad Živković, Milan Protić, Jasmina Radosavljević and Milena Jovanović. "Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes." Tehnički vjesnik 23, no. 2 (2016): 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
Harvard Raos, M., et al. (2016). 'Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes', Tehnički vjesnik, 23(2), pp. 371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
Vancouver Raos M, Marjanović Z, Živković Lj, Živković N, Protić M, Radosavljević J, et al. Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 April 23];23(2):371-376. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
IEEE M. Raos, et al., "Simulation of hybrid electrical vehicle for two different driving modes", Tehnički vjesnik, vol.23, no. 2, pp. 371-376, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150206113936
Abstracts U ovom radu je prikazan primjer računalne simulacije hibridnog električnog vozila u dva različita režima vožnje. Ovaj primjer pokazuje mnogostruko područje rada simuliranog hibridnog električnog vozila. Hibridno električno vozilo je kombiniranog tipa, slično kao u automobilima Toyota Prius. Vozilo ima dvije vrste pogonske snage: elektromotor i motor SUI, u svrhu povećanja stupnja djelovanja pogonskog sklopa i smanjenja zagađenja zraka. Hibridno električno vozilo udružuje prednosti elektromotornog pogona (nema zagađenja i velika raspoloživa snaga pri malim brzinama) i prednosti motora SUI (visoke dinamičke performance i malo zagađenje pri velikim brzinama). Pri simulaciji hibridnog električnog vozila korišten je SimPowerSystems™ i SimDriveline™ (Matlab 11).