hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123

Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju

Bin Du ; School of Information Management, Jiangxi University of Finance and Economics, Yuping West Street 556#, (Mailuyuan District), Nanchang, Jiangxi, China, 330032

Puni tekst: hrvatski, pdf (514 KB) str. 405-413 preuzimanja: 194* citiraj
APA 6th Edition
Du, B. (2016). Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju. Tehnički vjesnik, 23 (2), 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
MLA 8th Edition
Du, Bin. "Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 2, 2016, str. 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123. Citirano 01.03.2021.
Chicago 17th Edition
Du, Bin. "Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju." Tehnički vjesnik 23, br. 2 (2016): 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
Harvard
Du, B. (2016). 'Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju', Tehnički vjesnik, 23(2), str. 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
Vancouver
Du B. Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 01.03.2021.];23(2):405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
IEEE
B. Du, "Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 2, str. 405-413, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
Puni tekst: engleski, pdf (514 KB) str. 405-413 preuzimanja: 485* citiraj
APA 6th Edition
Du, B. (2016). Social learning-based O2O model for innovative information diffusion. Tehnički vjesnik, 23 (2), 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
MLA 8th Edition
Du, Bin. "Social learning-based O2O model for innovative information diffusion." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 2, 2016, str. 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123. Citirano 01.03.2021.
Chicago 17th Edition
Du, Bin. "Social learning-based O2O model for innovative information diffusion." Tehnički vjesnik 23, br. 2 (2016): 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
Harvard
Du, B. (2016). 'Social learning-based O2O model for innovative information diffusion', Tehnički vjesnik, 23(2), str. 405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
Vancouver
Du B. Social learning-based O2O model for innovative information diffusion. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 01.03.2021.];23(2):405-413. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123
IEEE
B. Du, "Social learning-based O2O model for innovative information diffusion", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 2, str. 405-413, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123

Sažetak
U skladu s kognitivnom teorijom socijalnog učenja i povezivanja informacija između online i offline mreže potrošača, u radu je konstruiran model socijalnog učenja s dva stupnja - two-stage social learning (TSSL) i online - offline ili offline - online (O2O) model učenja za istraživanje zakona o širenju informacija u kaskadnoj mreži s više razina. Inovativni model za širenje informacija utemeljen na socijalnom učenju popravlja nedostatke tradicionalnog modela za širenje informacija po kojem će se informacije s vremenom same proširiti i postavlja simulacijsku metodu društvene mreže. Empirijskim se istraživanjem pokazalo da širenje informacija utemeljeno na mreži potrošača bolje odgovara uzorkovanim podacima. Učinak socijalnog učenja ima ključnu ulogu u širenju informacija o objavljenim knjigama. Rezultati istraživanja pokazuju da je korisno istraživati bit širenja informacija o inovativnom proizvodu te izraditi odgovarajuće strategije na elektroničkom tržištu proizvoda.

Ključne riječi
inovacija; offline; online; socijalno učenje; širenje informacija

Hrčak ID: 156829

URI
https://hrcak.srce.hr/156829

[engleski]

Posjeta: 1.062 *