hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka

Dražen Lalić ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (83 KB) str. 12-18 preuzimanja: 349* citiraj
APA 6th Edition
Lalić, D. (2015). Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka. Političke analize, 6 (24), 12-18. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/156897
MLA 8th Edition
Lalić, Dražen. "Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka." Političke analize, vol. 6, br. 24, 2015, str. 12-18. https://hrcak.srce.hr/156897. Citirano 18.09.2019.
Chicago 17th Edition
Lalić, Dražen. "Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka." Političke analize 6, br. 24 (2015): 12-18. https://hrcak.srce.hr/156897
Harvard
Lalić, D. (2015). 'Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka', Političke analize, 6(24), str. 12-18. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/156897 (Datum pristupa: 18.09.2019.)
Vancouver
Lalić D. Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka. Političke analize [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.09.2019.];6(24):12-18. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/156897
IEEE
D. Lalić, "Izborna kampanja 2015. godine: ni predstavljanje ni proizvodnja politike – dugotrajna komunikacijska i politička zbrka", Političke analize, vol.6, br. 24, str. 12-18, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/156897. [Citirano: 18.09.2019.]

Sažetak
Predizborno nadmetanje 2015. godine nije trajalo samo tri tjedna, koliko je određeno za službenu kampanju, nego znatno dulje. Stvarna kampanja zapravo je počela još sredinom rujna, kada su se na ulicama pojavili prvi
billboardi koalicija i stranaka

Ključne riječi
izbori; izborna kampanja; izborni program; SDP; HDZ

Hrčak ID: 156897

URI
https://hrcak.srce.hr/156897

Posjeta: 582 *