Skoči na glavni sadržaj

Esej

O konceptu održivog razvoja

Ingrid Pramling Samuelsson ; Odsjek za obrazovanje, Sveučilište u Goteborgu, Goteborg, Švedska
Yoshie Kaga ; Divizija za promicanje osnovnog školovanja, UNESCO, Pariz, Francuska
Dunja Anđić orcid id orcid.org/0000-0001-8444-1820 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 728 Kb

str. 2-5

preuzimanja: 2.255

citiraj


Sažetak

Odgoj i obrazovanje za održiv razvoj u ranom djetinjstvu i predškolskoj dobi još je uvijek, (a to je vec nekoliko desetljeća od pojave samog koncepta održivog razvoja), nedostatno istraženo, neopravdano marginalizirano i nedostatno prepoznato područje. U posljednjih nekoliko godina nastoji se ispraviti ta pogreška i sve više se ilustriraju brojni primjeri teorijskih i praktičnih nastojanja za njegovom intenzivnijom implementacijom i diseminacijom.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Koncept; Održivi razvoj

Hrčak ID:

158873

URI

https://hrcak.srce.hr/158873

Datum izdavanja:

9.12.2013.

Posjeta: 3.961 *