APA 6th Edition Hudeček, L. i Mihaljević, M. (2016). Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 42 (1), 211-226. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/158895
MLA 8th Edition Hudeček, Lana i Milica Mihaljević. "Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol. 42, br. 1, 2016, str. 211-226. https://hrcak.srce.hr/158895. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Hudeček, Lana i Milica Mihaljević. "Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 42, br. 1 (2016): 211-226. https://hrcak.srce.hr/158895
Harvard Hudeček, L., i Mihaljević, M. (2016). 'Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole', Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 42(1), str. 211-226. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/158895 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver Hudeček L, Mihaljević M. Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.01.2021.];42(1):211-226. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/158895
IEEE L. Hudeček i M. Mihaljević, "Mali školski pravopis kao pomoć pri učenju hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole", Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol.42, br. 1, str. 211-226, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/158895. [Citirano: 19.01.2021.]
Sažetak U radu se pokazuju neka rješenja primijenjena u Malome školskom pravopisu, koji se izrađuje u Institutu za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Autorice rada, koje su voditeljice projekta te urednice i suautorice Pravopisa, izlažu i objašnjavaju načela koja su primijenjena u njemu, a koja se odnose na mjeru i način na koji je u njega ugrađena hrvatska standardnojezična (ne samo pravopisna) norma. Pri izgradnji tih načela polazi se od poznatih načela iznesenih u metodičkoj literaturi, a ta se načela dograđuju vlastitim promišljanjem i iskustvom stečenim praktičnim radom te napomenama kolega na referate iznesene na skupovima.