hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA

Sonja Brlečić Valčić ; Saipem S.p.A.
Dora Hodžić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5497-4113

Puni tekst: hrvatski, pdf (382 KB) str. 127-144 preuzimanja: 563* citiraj
APA 6th Edition
Brlečić Valčić, S. i Hodžić, D. (2016). RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa, (1), 127-144. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/160053
MLA 8th Edition
Brlečić Valčić, Sonja i Dora Hodžić. "RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2016, str. 127-144. https://hrcak.srce.hr/160053. Citirano 05.12.2019.
Chicago 17th Edition
Brlečić Valčić, Sonja i Dora Hodžić. "RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2016): 127-144. https://hrcak.srce.hr/160053
Harvard
Brlečić Valčić, S., i Hodžić, D. (2016). 'RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 127-144. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/160053 (Datum pristupa: 05.12.2019.)
Vancouver
Brlečić Valčić S, Hodžić D. RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2016 [pristupljeno 05.12.2019.];(1):127-144. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160053
IEEE
S. Brlečić Valčić i D. Hodžić, "RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 127-144, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160053. [Citirano: 05.12.2019.]

Sažetak
Potreba za utvrđivanjem vrijednosti brenda kao bitnog čimbenika stvaranja i očuvanja ukupne vrijednosti poduzeća prepoznata je paralelno s potrebom za utvrđivanje bolje metodologije vrednovanja poduzeća u cjelini. Iako se od osamdesetih godina prošlog stoljeća razvijaju razni modeli i pristupi za praćenje i vrednovanje brenda, nijedan od njih nije u potpunosti zadovoljio potrebe internih i eksternih korisnika ovakvih informacija.U radu se daje kritički osvrt na definiciju problema računovodstvenog praćenja brenda u okvirima financijskog i menadžerskog računovodstva te se predlaže koncept pristupa praćenja vrijednosti brendovnog kapitala u kontekstu stvaranja i očuvanja ekonomske vrijednosti poduzeća u cjelini. Predloženi računovodstveni model praćenja učinkovitosti brenda organizaciju poslovanja stavlja u kontekst modernih strategija poslovanja te pretpostavlja prepoznavanje važnosti razvoja brenda kao kapitala na svim poslovnim razinama.

Ključne riječi
računovodstvo brenda; brendovni kapital; vrednovanje; stvaranje i očuvanje vrijednosti

Hrčak ID: 160053

URI
https://hrcak.srce.hr/160053

Posjeta: 746 *