Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“

Antonia Ćurić ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Ksenija Rukavina Kovačević ; Katehetski ured Riječke nadbiskupije, Rijeka, Hrvatska
Ena Trgovčić ; Osnovna škola Ivana Zajca, Rijeka, Hrvatska
Vjekoslav Robotić ; Gimnazija Fran Galović, Koprivnica


Puni tekst: hrvatski pdf 203 Kb

str. 23-32

preuzimanja: 1.032

citiraj


Sažetak

U uvjetima sve veće informatizacije društva, kada znanja postaju osnovni proizvodni resurs, od institucije škole očekuje se da zauzme ulogu predvodnika promjena. Obrazovni sustav mora biti osjetljiv i adaptabilan kako bi postao generator promjena i stalni pratitelj boljeg i kvalitetnijeg rada škole te obrazovanja kao cjeline. Danas se sve više naglašava potreba za obrazovanjem zasnovanom na metodama koje koriste informacijske i komunikacijske tehnologije zbog čega je naše istraživanje bilo usmjereno na procjenu stupnja iskorištenosti suvremenih nastavih sredstava i kvaliteta nastave u “Učionici budućnosti” gimnazije Frana Galovića u Koprivnici. Istraživanje je provedeno na 52 nastavnika navedene škole s ciljem ocjene trenutnog stanja u vezi sa stupnjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavi te efektima njihove primjene. To je tek preliminarno istraživanje koje otvara mogućnosti za daljnja istraživanja o suvremenim metodama poučavanja baziranim na korištenju novih informacijskih tehnologija. Dobiveni rezultati upućuju na promišljanje o uspješnosti i kvaliteti korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije, praćenje napretka te nude prijedloga od strane nastavnika za njihov daljnji razvoj.

Ključne riječi

informacijske i komunikacijske tehnologije; nastava; nastavnici; pametna interaktivna ploča

Hrčak ID:

160073

URI

https://hrcak.srce.hr/160073

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.093 *