Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Nivo likovno-kreativnog razvoja u različitim programima osnovnoškolskog obrazovanja

Matjaž Duh orcid id orcid.org/0000-0003-0641-3204 ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija
Jerneja Herzog ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija
Melita Lazar ; Osnovna škola Bogojina, Bogojina, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 49-62

preuzimanja: 1.310

citiraj


Sažetak

U prilogu predstavljamo rezultate istraživanja u kojem nas je zanimao nivo likovno-kreativnog razvoja između učenika u različitim programima osnovnoškolskog obrazovanja. Razlike smo pratili između učenika osnovnih škola sa standardnim programima i učenika škola s prilagođenim programom i nižim obrazovnim standardom u štajerskoj i pomurskoj regiji u Sloveniji. Analiza rezultata ukupnog nivoa likovno kreativnog razvoja pokazala je da su između faktora koji kreativnost potiču i faktora koji kreativnost omogućavaju razlike u korist učenika iz osnovnih škola s uobičajenim programom.

Ključne riječi

kreativnost; likovna kultura; učenici s uobičajenim razvojem; učenici s posebnim potrebama

Hrčak ID:

160075

URI

https://hrcak.srce.hr/160075

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.161 *