Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi

Marijo Krnić orcid id orcid.org/0000-0002-3749-7191 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Mia Kekez


Puni tekst: hrvatski pdf 232 Kb

str. 91-103

preuzimanja: 527

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati istraživanja razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe među studentima prve i pete godine učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zagrebu i Zadru. Rezultati istraživanja pokazuju kako ne postoji značajna razlika u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Istraživanje također pokazuje kako postoje značajne razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Naposljetku, rezultati ukazuju na to da postoje razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve i pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Predlaže se revizija aktualnih planova i programa učiteljskih studija s ciljem ujednačavanja naobrazbe u području nastave glazbe.

Ključne riječi

godina studija; mjesto studija; vokalna glazba

Hrčak ID:

160086

URI

https://hrcak.srce.hr/160086

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.146 *