APA 6th Edition Vlahović, L., Babin, J. i Babin, B. (2016). Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica. Školski vjesnik, 65 (Tematski broj), 159-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/160162
MLA 8th Edition Vlahović, Lidija, et al. "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica." Školski vjesnik, vol. 65, br. Tematski broj, 2016, str. 159-169. https://hrcak.srce.hr/160162. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition Vlahović, Lidija, Josip Babin i Bojan Babin. "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica." Školski vjesnik 65, br. Tematski broj (2016): 159-169. https://hrcak.srce.hr/160162
Harvard Vlahović, L., Babin, J., i Babin, B. (2016). 'Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica', Školski vjesnik, 65(Tematski broj), str. 159-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/160162 (Datum pristupa: 22.01.2021.)
Vancouver Vlahović L, Babin J, Babin B. Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.01.2021.];65(Tematski broj):159-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160162
IEEE L. Vlahović, J. Babin i B. Babin, "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica", Školski vjesnik, vol.65, br. Tematski broj, str. 159-169, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160162. [Citirano: 22.01.2021.]
Sažetak Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja povezanosti motoričkih sposobnosti i reprezentativne nastavne teme Šut s tla osnovnim načinom (rukomet) iz nastavne cjeline Igre u službenom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture za učenice petih razreda osnovne škole. Sukladno navedenom, na uzorku od 145 učenica u dobi od 11 godina primijenjen je 21 test za procjenu motoričkih sposobnosti te 1 test za procjenu motoričkog znanja. Nalazi multiple regresijske analize pokazuju da su za izvršenje testa motoričkog znanja Šut s tla osnovnim načinom (rukomet) važniji mehanizmi za regulaciju kretanja. To nam ukazuje na važnost pri odabiru nastavnih tema, odnosno, kinezioloških operatora u procesu programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture, koji će u najvećoj mjeri pridonijeti transformaciji pojedinih dimenzija antropoloških obilježja, a sve u cilju postizanja poželjnih finalnih stanja učenika. Također, rezultati ukazuju na koje motoričke sposobnosti primarno treba utjecati da bi u procesu praćenja i vrednovanja učenice postizale što bolje rezultate pri ocjenjivanju nastavne teme Šut s tla osnovnim načinom (rukomet).