hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Aktivno učenje u multimodalnom okruženju

Senka Gazibara   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6715-6507 ; Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (218 KB) str. 323-334 preuzimanja: 412* citiraj
APA 6th Edition
Gazibara, S. (2016). Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik, 65 (Tematski broj), 323-334. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/160224
MLA 8th Edition
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik, vol. 65, br. Tematski broj, 2016, str. 323-334. https://hrcak.srce.hr/160224. Citirano 16.11.2019.
Chicago 17th Edition
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik 65, br. Tematski broj (2016): 323-334. https://hrcak.srce.hr/160224
Harvard
Gazibara, S. (2016). 'Aktivno učenje u multimodalnom okruženju', Školski vjesnik, 65(Tematski broj), str. 323-334. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/160224 (Datum pristupa: 16.11.2019.)
Vancouver
Gazibara S. Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 16.11.2019.];65(Tematski broj):323-334. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160224
IEEE
S. Gazibara, "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju", Školski vjesnik, vol.65, br. Tematski broj, str. 323-334, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160224. [Citirano: 16.11.2019.]

Sažetak
Razvoj društva utemeljenog na znanju zahtijeva prilagodbu obrazovnih sustava koja podrazumijeva promjene u procesu učenja, kao i nove uloge učenika i nastavnika. Pri tome misli se na razvoj škole koja aktivno učenje i cjelovit razvoj djeteta stavlja u prvi plan. Navedeno implicira nove pristupe učenju i poučavanju, što uključuje multimodalno okruženje za učenje koje podrazumijeva različite putove dolaženja do spoznaje - kombinacijom riječi, slika, zvukova, gesta, pokreta, različitih osjetila, a orijentirano je na sveobuhvatni pristup aktivnome učenju. Nastavni proces koji obuhvaća aktivno učenje u multimodalnom okruženju naglasak stavlja na promijenjenu ulogu nastavnika koji usmjerava učenika prema samoreguliranom učenju. Stoga je cilj ovoga rada iz perspektive nastavnika ispitati zastupljenost multimodalnih okruženja za učenje kao poticaja aktivnome učenju. U istraživanju su sudjelovali nastavnici osnovnih škola na području grada Osijeka. Rezultati istraživanja ukazuju na tendenciju promjene nastavne prakse prema aktivnom učenju i multimodalnosti te na potrebu daljnjeg usavršavanja nastavnika u tome području.

Ključne riječi
aktivnost; multimodalnost; nastavnici; suvremena škola

Hrčak ID: 160224

URI
https://hrcak.srce.hr/160224

[engleski]

Posjeta: 780 *