Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Mjerenje iskustva korisnika bankoosiguranja: empirijsko istraživanje

Mousumi Choudhury ; Jawaharlal Nehru School of Management Studies, Assam University (A Central University)
Ranjit Singh ; Jawaharlal Nehru School of Management Studies, Assam University (A Central University)
Hemanta Saikia ; Kaziranga University


Puni tekst: engleski pdf 192 Kb

str. 47-62

preuzimanja: 1.205

citiraj


Sažetak

Svrha – Studija istražuje iskustvo korisnika pri kupovini police osiguranja u banci (usluga bankoosiguranja) kao prodajnom kanalu.
Metodološki pristup – Istraživanje se temelji na primarnim podacima prikupljenim korištenjem strukturiranog anketnog upitnika na uzorku korisnika koji kupuju SBI policu životnog osiguranja u različitim podružnicama banke State Bank of India u gradu Guwahati, savezna država Assam u Indiji. Pouzdanost anketnoga upitnika testirana je koeficijentom Cronbach alfa. Statističke mjere srednje vrijednosti i standardne devijacije te faktorska analiza korištene su da bi se ostvario cilj istraživanja.
Rezultati i implikacije – Istraživanje otkriva da korisnici imaju pozitivno iskustvo u kupovini police životnog osiguranja u banci kao kanalu prodaje. Utvrđeno je sedam glavnih čimbenika koji utječu na iskustvo korisnika pri kupovini osiguranja u banci kao kanalu prodaje, a to su: jednostavnost kupovine, dobivanje povlastica vezano uz dospijeće police, pouzdanost kanala, odgovornost kanala, poslijekupovne usluge, informacije o radu burzi te preciznost kanala. Banka bi trebala osmisliti strategiju održivosti pozitivnog iskustva korisnika jer će joj to omogućiti zadržavanje postojećih i privlačenje novih korisnika.
Ograničenja – Istraživanje je ograničeno na korisnike koji kupuju policu životnog osiguranja u različitim podružnicama banke State Bank of India u gradu Guwahati, savezna država Assam u Indiji. Zbog toga je potrebno longitudinalno i kros-kulturno istraživanje kako bi se ovi rezultati mogli generalizirati.
Doprinos – Ovo je istraživanje prvo ovakve vrste, a samim time i originalno.

Ključne riječi

bankoosiguranje; korisnikovo iskustvo; banka; osiguranje; faktorska analiza

Hrčak ID:

160388

URI

https://hrcak.srce.hr/160388

Datum izdavanja:

28.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.680 *