Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Učinkovito korištenje Facebooka od strane malih i srednjih poduzeća u Slovačkoj

František Pollák ; Faculty of Management, University of Presov
Peter Dorčák ; Faculty of Business Management, University of Economics in Bratislava


Puni tekst: engleski pdf 186 Kb

str. 79-91

preuzimanja: 703

citiraj


Sažetak

Svrha – Cilj istraživanja bio je identificirati i interpretirati osnovne preduvjete za učinkovito korištenje društvene mreže Facebook kao marketinške komunikacijske platforme malih i srednjih poduzeća koja posluju na odabranom tržištu Srednje Europe.
Metodološki pristup – Kako bi se postigli opći i pojedinačni ciljevi, na ovaj se rad može gledati kao na zbroj dviju odvojenih i ekstenzivne analize. Kontekst potreban za ispunjenje glavnog cilja analiziran je na osnovi sekundarnih podataka o stotinama profila poduzeća (lokalnih malih i srednjih poduzeća koja pretežno posluju u uslužnom sektoru i provode poslovne aktivnosti na tržištu krajnje potrošnje) kojima upravlja marketinška agencija koja posluje na tržištu Slovačke. Prikupljeni su podaci zatim podvrgnuti temeljitom statističkom testiranju promatranih parametara.
Rezultati i implikacije – Iz perspektive glavnih nalaza istraživanja, opisane su osnovne preporuke za učinkovito korištenje odabranih marketinških komunikacijskih alata na društvenoj mreži Facebook u pogledu poboljšanja očekivane interakcije s korisnicima.
Ograničenja – Najvećim ograničenjem istraživanja mogu se smatrati izvori podataka uglavnom lokalne naravi. Upravo zbog lokalne prirode istraživanja ovo ograničenje nema značajan učinak na kvalitetu samog istraživanja.
Doprinos – Rezultati i informacije prikazani u ovom radu mogu doprinijeti poboljšanju razumijevanja pitanja povezanih s učinkovitom implementacijom resursa (vremenskih i financijskih) od strane subjekata koji koriste odabrane marketinške alate, posebice marketinšku komunikaciju u kontekstu društvene mreže Facebook, u svrhu promocije i upravljanja markom.

Ključne riječi

marketing; marketing na društvenim mrežama; društvene mreže

Hrčak ID:

160393

URI

https://hrcak.srce.hr/160393

Datum izdavanja:

28.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.833 *