hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”

Ankica Arbutina
Josipa Roca
Kristina Pandža
Lucia Bačić
Jelena Šišara ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (188 KB) str. 137-154 preuzimanja: 1.094* citiraj
APA 6th Edition
Arbutina, A., Roca, J., Pandža, K., Bačić, L. i Šišara, J. (2016). RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (1-2/2016), 137-154. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/161802
MLA 8th Edition
Arbutina, Ankica, et al. "RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol. , br. 1-2/2016, 2016, str. 137-154. https://hrcak.srce.hr/161802. Citirano 25.06.2021.
Chicago 17th Edition
Arbutina, Ankica, Josipa Roca, Kristina Pandža, Lucia Bačić i Jelena Šišara. "RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku , br. 1-2/2016 (2016): 137-154. https://hrcak.srce.hr/161802
Harvard
Arbutina, A., et al. (2016). 'RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”', Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (1-2/2016), str. 137-154. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/161802 (Datum pristupa: 25.06.2021.)
Vancouver
Arbutina A, Roca J, Pandža K, Bačić L, Šišara J. RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.06.2021.];(1-2/2016):137-154. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161802
IEEE
A. Arbutina, J. Roca, K. Pandža, L. Bačić i J. Šišara, "RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA - PRIMJER HOSTELA “STUDENTSKI DOM ŠIBENIK”", Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol., br. 1-2/2016, str. 137-154, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/161802. [Citirano: 25.06.2021.]

Sažetak
Kontinuirane promjene i novi trendovi u turističkoj potražnji dovode do radikalnih promjena u procesu upravljanja destinacijama te zahtijevaju stalno unaprjeđenje proizvoda i usluga. U radu će se prikazati i razviti marketinški splet hostela “Studentski dom Šibenik” u destinaciji Šibenik koji izvan ljetne sezone radi kao studentski dom. Također na osnovi ankete koja je provedena među studentima s područja Šibenika, Splita i Zadra pokušati će se dobiti informacija na koji način mladi doživljavaju grad Šibenik kao turističku destinaciju te koji su to sadržaji privlačni mladima za dolazak u grad Šibenik. Na osnovu istraživanja formiran je i logo hostela “Happy”.

Ključne riječi
marketinški splet; hostel; Studentski dom Šibenik; istraživanje

Hrčak ID: 161802

URI
https://hrcak.srce.hr/161802

[engleski]

Posjeta: 1.660 *