Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj

Ivan Kovač
Draga Protrka
Ivan Novak


Puni tekst: hrvatski pdf 470 Kb

str. 31-49

preuzimanja: 2.719

citiraj


Sažetak

Autori analiziraju značaj i ulogu društvenih mreža kao alata za promociju proizvoda široke potrošnje. U radu se isto tako analiziraju percepcija, navike i preferencije korisnika društvenih mreža. Istražuje se intenzitet postojeće uporabe društvenih mreža od strane najvećih trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se specifikum promotivnih aktivnosti vezanih uz društvene mreže te se daje odgovor na pitanje u kojoj mjeri i kako trgovački lanci na tržištu Republike Hrvatske koriste društvene mreže kao medij za promociju. Rad daje sliku o stavovima sudionika društvenih mreža vezano uz značaj promotivnih aktivnosti putem istih u Republici Hrvatskoj. Slijedom toga istražila se uloga i mogućnosti korištenja društvenih mreža u promociji poslovanja trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

promocija; unapređenje prodaje; društvene mreže; trgovina

Hrčak ID:

162008

URI

https://hrcak.srce.hr/162008

Datum izdavanja:

19.7.2016.

Posjeta: 4.292 *