hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki

Sunčana Piri Rajh
Dejan Husnjak

Puni tekst: hrvatski, pdf (428 KB) str. 103-117 preuzimanja: 389* citiraj
APA 6th Edition
Piri Rajh, S. i Husnjak, D. (2016). Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (1), 103-117. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162012
MLA 8th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Dejan Husnjak. "Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 14, br. 1, 2016, str. 103-117. https://hrcak.srce.hr/162012. Citirano 30.07.2021.
Chicago 17th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Dejan Husnjak. "Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 14, br. 1 (2016): 103-117. https://hrcak.srce.hr/162012
Harvard
Piri Rajh, S., i Husnjak, D. (2016). 'Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14(1), str. 103-117. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162012 (Datum pristupa: 30.07.2021.)
Vancouver
Piri Rajh S, Husnjak D. Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2016 [pristupljeno 30.07.2021.];14(1):103-117. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162012
IEEE
S. Piri Rajh i D. Husnjak, "Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.14, br. 1, str. 103-117, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162012. [Citirano: 30.07.2021.]

Sažetak
Svrha ovoga rada bila je istražiti utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki u slučaju odabranih kategorija proizvoda. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom on-line ankete na prigodnom uzorku studentske populacije u Republici Hrvatskoj. Podaci prikupljeni istraživanjem analizirani su eksplorativnom faktorskom analizom, konfirmativnom faktorskom analizom, metodom modeliranja strukturnih jednadžbi, te izračunom Cronbach alfa koeficijenta. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji pozitivan utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav koji potrošač ima prema marki, što je ujedno i osnovni doprinos rada. Rezultati istraživanja mogu biti interesantni znanstvenicima koji se bave proučavanjem ponašanja potrošača, konkretno proučavanjem potrošačeve predodžbe o sebi, usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marki koje koristi i njegova stava prema tim markama. Nadalje, rezultati istraživanja mogu biti korisni i stručnjacima u poslovnoj praksi koji su zaduženi za strateško upravljanje markom, budući da im isti mogu pomoći u boljem razumijevanju povezanosti ove dvije varijable.

Ključne riječi
predodžba o sebi; imidž marke; usklađenost predodžbe o sebi s imidžom marke; stav prema marki

Hrčak ID: 162012

URI
https://hrcak.srce.hr/162012

Posjeta: 727 *