hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Odnos prihvaćenosti, samohendikepiranja i školskog postignuća kod učenika u srednjoj adolescenciji

Katja Košir ; Faculty of Education,University of Maribor, Slovenia
Damjan Šimek ; High School of Economics Maribor, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (31 MB) str. 39-44 preuzimanja: 362* citiraj
APA 6th Edition
Košir, K. i Šimek, D. (2015). THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE. Život i škola, LXI (2), 39-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162137
MLA 8th Edition
Košir, Katja i Damjan Šimek. "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 39-44. https://hrcak.srce.hr/162137. Citirano 23.04.2021.
Chicago 17th Edition
Košir, Katja i Damjan Šimek. "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 39-44. https://hrcak.srce.hr/162137
Harvard
Košir, K., i Šimek, D. (2015). 'THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE', Život i škola, LXI(2), str. 39-44. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162137 (Datum pristupa: 23.04.2021.)
Vancouver
Košir K, Šimek D. THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 23.04.2021.];LXI(2):39-44. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162137
IEEE
K. Košir i D. Šimek, "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 39-44, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162137. [Citirano: 23.04.2021.]

Sažetak
Povezanost odnosa s vršnjacima i školskog postignuća u djetinjstvu dobro je istražena i dokazana. Istraživanja u adolescenciji nisu jednoznačna i uglavnom su usmjerena na učenike u razdoblju rane adolescencije. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi odnos različitih mjera odnosa s vršnjacima (socijalnapreferencija, socijalni utjecaj i percipirana popularnost) i školskog postignuća te provjeriti medijacijsku ulogu samohendikepiranja.Također je ispitivano razlikuju li se učenici s obzirom na različit sociometrijski status u školskom postignuću i samohendikepiranju. U istraživanju je sudjelovalo 534 učenika iz Slovenije. Nije dobivena povezanost između mjera odnosa s vršnjacima, samohendikepiranja i školskog postignuća. Rezultati istraživanja pružaju određene dokaze o neovisnost socijalne i školske izvedbe u srednjoj adolescenciji i ukazuju da se postojeća povezanost u djetinjstvu i ranoj adolescenciji ne može generalizirati na razdoblje srednje adolescencije.

Ključne riječi
školsko postignuće; samohendikepiranje; srednja adolescencija; odnosi s vršnjacima; učenici

Hrčak ID: 162137

URI
https://hrcak.srce.hr/162137

[engleski] [njemački]

Posjeta: 816 *