hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA

Sabina Vidulin ; Muzička akademija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Republika Hrvatska
Maja Bolić ; Osnovna škola „Brajda“ Rijeka Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (37 MB) str. 109-121 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Vidulin, S. i Bolić, M. (2015). ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA. Život i škola, LXI (2), 109-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162156
MLA 8th Edition
Vidulin, Sabina i Maja Bolić. "ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 109-121. https://hrcak.srce.hr/162156. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition
Vidulin, Sabina i Maja Bolić. "ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 109-121. https://hrcak.srce.hr/162156
Harvard
Vidulin, S., i Bolić, M. (2015). 'ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA', Život i škola, LXI(2), str. 109-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162156 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver
Vidulin S, Bolić M. ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.04.2021.];LXI(2):109-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162156
IEEE
S. Vidulin i M. Bolić, "ANALIZA UČENIČKIH POSTIGNUĆA IZ PODRUČJA GLAZBENE UMJETNOSTI I KULTURE U KONTEKSTU NACIONALNOG OKVIRNOG KURIKULUMA", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 109-121, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162156. [Citirano: 19.04.2021.]

Sažetak
U ovome radu autorice analiziraju umjetničko područje Nacionalnog okvirnog kurikuluma, s naglaskom na Glazbenu kulturu i umjetnost. Uspoređuju se učenička postignuća u prva tri ciklusa obrazovanja,strukturirana u pet cjelina.
Rezultati analize ukazuju na to da su ishodi ponekad direktno (neposredno), ponekad indirektno (posredno), zatim imanentno, ali i neglazbeno ili izvanglazbeno vezani uz glazbu kao autonomnu umjetnost. U cjelinama i ishodima u kojima se ističe recepcija i percepcija glazbe, svladavanje glazbenih sastavnica, sudjelovanju u glazbenim aktivnostima, razvidno je da glazbena aktivnost čini osnovnu djelatnost. S druge strane, cjeline koje imaju izvanglazbenu i posrednu konotaciju, udaljavaju se od cilja nastave glazbene kulture, zadaća predmeta, ali i samih (realnih, ostvarivih)
učeničkih postignuća jer ni u kakvom obliku ne utječu na razvoj umjetničkog identiteta učenika. Daljnjom analizom ostvarivosti kurikulumskih zahtjeva, zatim proučavanjem pozitivnih i negativnih odjeka kurikulumskih promjena u glazbeno-pedagoškoj praksi te uspostavom znanstvenoga i praktičnoga konsenzusa, moguće je okvirni kurikulum inovirati i unaprijediti, a time i nastavu glazbe.

Ključne riječi
glazbena kultura i umjetnost; kurikulum; strukturna analiza; umjetničko područje

Hrčak ID: 162156

URI
https://hrcak.srce.hr/162156

[engleski] [njemački]

Posjeta: 619 *