hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA

Jasmina Stepanović ; Osnovna škola Markušica Markušica, Republika Hrvatska
Jelena Đurmanov ; Univerzitet u Novom Sadu Filozofski fakultet, Odsek za pedagogiju Novi Sad, Republika Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (31 MB) str. 183-191 preuzimanja: 392* citiraj
APA 6th Edition
Stepanović, J. i Đurmanov, J. (2015). PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA. Život i škola, LXI (2), 183-191. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162169
MLA 8th Edition
Stepanović, Jasmina i Jelena Đurmanov. "PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 183-191. https://hrcak.srce.hr/162169. Citirano 21.04.2021.
Chicago 17th Edition
Stepanović, Jasmina i Jelena Đurmanov. "PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 183-191. https://hrcak.srce.hr/162169
Harvard
Stepanović, J., i Đurmanov, J. (2015). 'PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA', Život i škola, LXI(2), str. 183-191. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162169 (Datum pristupa: 21.04.2021.)
Vancouver
Stepanović J, Đurmanov J. PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.04.2021.];LXI(2):183-191. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162169
IEEE
J. Stepanović i J. Đurmanov, "PEDAGOŠKA KLIMA U KONTEKSTU UNAPREĐIVANJA PROCESA ODGOJA I OBRAZOVANJA", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 183-191, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162169. [Citirano: 21.04.2021.]

Sažetak
Život i rad škole predmet su interesa različitih subjekata društvenoga života, učitelja, učenika i roditelja, kao i kreatora obrazovne politike. Jedna je od osnovnih zadaća odgojno-obrazovnog sustava u cjelini povećanje kvalitete obrazovanja. U ovom radu procesima odgoja i obrazovanja prilazimo s aspekta interakcionizma, govoreći o pedagoškoj klimi kao posebnom fenomenu života i rada škole. U radu su prikazana osnovna pojmovna određenja pedagoške klime te
su predstavljeni temeljni pristupi istraživanjapedagoške klime. Razmatrani su položaj i značaj pedagoške klime u kontekstu pedagoške evaluaciji te je ukazano na važnost pedagoške klime za postizanje kvalitete u obrazovanju. U zaključnom dijelu rada ukazano je na potencijalne mogućnosti za unapređivanje pedagoške klime kao bazičnog aspekta kulture kvalitete u obrazovanju kroz (samo)refleksiju koja je svojstvena procesu samovrednovanja škola.

Ključne riječi
interakcionistička teorija škole; kultura kvalitete, kvaliteta odgoja i obrazovanja; pedagoška klima; samovrednovanje škola

Hrčak ID: 162169

URI
https://hrcak.srce.hr/162169

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.087 *