Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Đurđica Petrović ; Osnovna škola „Šećerana“, Šećerana PŠ Baranjsko Petrovo Selo, Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 24.516 Kb

str. 213-220

preuzimanja: 828

citiraj


Sažetak

Tema ovoga rada nastala je iz potrebe mijenjanja stava i pogleda prema prirodoslovljuu nižim razredima osnovne škole. Osim suvremenih metoda poučavanja prirodoslovlja, koje su donijele bolje rezultate i pozitivan odnos učenika prema području znanosti i informacijsko-komunikacijska tehnologija (engl. Information and Communication Technologies, kratica ICT) postaje sastavni i vrlovažnan dio suvremenog nastavnog procesa.Utjecaj informacijsko-komunikacijskih tehnologija na nastavni proces, posebno prirodoslovlje, svakim danom postaje sve veći. Mogućnosti koje donosi tehnologija u učionicu pridonose boljem ostvarenju ishoda prirodoslovlja, a motivirani i zainteresirani učenici pozitivno doživljavaju takav način rada. U radu su istaknuti neki od preduvjeta koje treba osigurati kako bi sadržaji prirodoslovlja i znanosti bili obrađeni uz potporu informacijsko-komunikacijske tehnologije. Razvoj predmetnih ali i digitalnih vještina i kompetencija važan je ishod današnjeg nastavnog procesa. U radu se daje kratak osvrt na primjenu ICT-a u nastavi prirodoslovlja u mlađe školsko doba. Navedeno je nekoliko primjera upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije na nastavnim satima prirodoslovlja, koji pridonose popularizaciji prirodoslovlja u najranijoj fazi obrazovanja.

Ključne riječi

digitalni nastavni materijali; informacijsko-komunikacijska tehnologija; popularizacija prirodoslovlja; informatička pismenost učitelja; informacijsko-komunikacijskatehnologija u nastavnoj praksi prirodoslovlja

Hrčak ID:

162180

URI

https://hrcak.srce.hr/162180

Datum izdavanja:

28.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.094 *