hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA

Zorica Krželj-Čolović

Puni tekst: hrvatski, pdf (215 KB) str. 227-240 preuzimanja: 1.123* citiraj
APA 6th Edition
Krželj-Čolović, Z. (2016). OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA. Ekonomski pregled, 67 (3), 227-240. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162254
MLA 8th Edition
Krželj-Čolović, Zorica. "OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA." Ekonomski pregled, vol. 67, br. 3, 2016, str. 227-240. https://hrcak.srce.hr/162254. Citirano 20.10.2021.
Chicago 17th Edition
Krželj-Čolović, Zorica. "OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA." Ekonomski pregled 67, br. 3 (2016): 227-240. https://hrcak.srce.hr/162254
Harvard
Krželj-Čolović, Z. (2016). 'OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA', Ekonomski pregled, 67(3), str. 227-240. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162254 (Datum pristupa: 20.10.2021.)
Vancouver
Krželj-Čolović Z. OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA. Ekonomski pregled [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.10.2021.];67(3):227-240. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162254
IEEE
Z. Krželj-Čolović, "OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA", Ekonomski pregled, vol.67, br. 3, str. 227-240, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162254. [Citirano: 20.10.2021.]

Sažetak
Karakteristike poslovanja malih i srednjih hotelskih poduzeća pogoduju uspostavljanju brojnih poslovnih odnosa između hotelskih poduzeća i ostalih poslovnih subjekata koji se pojavljuju u procesu pružanja usluga. Takvi odnosi su postali uvjet za postizanje poslovnog uspjeha malih i srednjih hotelskih poduzeća. Svrha ovog rada je istražiti ulogu horizontalnog i vertikalnog poslovnog povezivanja u funkciji povećanja konkurentnosti malih i srednjih hotelskih poduzeća. Temeljem empirijskog istraživanja provedenog na 250 malih i srednjih hotelskih poduzeća u Republici Hrvatskoj 2012. godine, cilj je bio odrediti utjecaj vertikalnog i horizontalnog povezivanja na konkurentnost malih i srednjih hotelskih poduzeća. Na osnovu dviju postavljenih hipoteza došlo se do zaključka da je vertikalno povezivanje čimbenik povećanja konkurentnosti malih i srednjih hotelskih poduzeća dok horizontalno povezivanje ne pojačava njihovu tržišnu snagu i prednost.

Ključne riječi
vertikalno povezivanje; horizontalno povezivanje; mala i srednja hotelska poduzeća; konkurentnost

Hrčak ID: 162254

URI
https://hrcak.srce.hr/162254

[engleski]

Posjeta: 1.524 *