hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4

Veličina organizacije kao jedan od odlučujućih čimbenika mjerenja rezultata i kvalitete – što može naučiti hrvatska lokalna samouprava

Romea Manojlović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0292-0180 ; Pravni fakultet u Zagrebu

Puni tekst: engleski, pdf (216 KB) str. 237-266 preuzimanja: 585* citiraj
APA 6th Edition
Manojlović, R. (2016). Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government. Hrvatska i komparativna javna uprava, 16 (2), 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
MLA 8th Edition
Manojlović, Romea. "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 16, br. 2, 2016, str. 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4. Citirano 17.02.2020.
Chicago 17th Edition
Manojlović, Romea. "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government." Hrvatska i komparativna javna uprava 16, br. 2 (2016): 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
Harvard
Manojlović, R. (2016). 'Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government', Hrvatska i komparativna javna uprava, 16(2), str. 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
Vancouver
Manojlović R. Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2016 [pristupljeno 17.02.2020.];16(2):237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
IEEE
R. Manojlović, "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.16, br. 2, str. 237-266, 2016. [Online]. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4

Sažetak
Mjerenje rezultata ubraja se među upravljačke instrumente koji služe u svrhu prikupljanja podataka o različitim tipovima rezultata koje pojedina organizacija postiže. Ti podatci imaju različite namjene. Organizacije u javnom sektoru moraju voditi računa ne samo o rezultatima, već i o kvaliteti javnih službi. U javnom sektoru nije lako definirati i izmjeriti pojam kvalitete. U radu se mjerenje kvalitete definira kao mjerenje zadovoljstva građana s javnim službama,
mjerenje brzine djelovanja javnih službi, odnos javnih službenika prema građanima kao i primjena određenih instrumenata za poboljšanje kvalitete. Istražuje se utječe li veličina organizacije, određena brojem zaposlenih i ukupnim budžetom, na mjerenje rezultata i kvalitete u pojedinim organizacijama. Obradom
rezultata formuliraju se prijedlozi o reformi lokalne samouprave u Hrvatskoj, kao i o poboljšanju mjerenja rezultata i kvalitete lokalne samouprave. Zaključci se formiraju na temelju rezultata empirijskog istraživanja provedenog na središnjoj i lokalnoj razini 2014. godine.

Ključne riječi
mjerenje rezultata; mjerenje kvalitete; veličina organizacije; Hrvatska

Hrčak ID: 163854

URI
https://hrcak.srce.hr/163854

[engleski]

Posjeta: 837 *