|
Časopisi po područjima
Uredništva
Autori
Politike i razmjena
|
Recenzija, Prikaz slučaja
„Žejančići“ su postali brend Žejana
Cvjetana Miletić
Puni tekst: hrvatski, pdf (699 KB)
|
str. 259-263 |
preuzimanja: 239* |
citiraj |
APA 6th Edition Miletić, C. (2016). „Žejančići“ su postali brend Žejana. Zbornik Lovranšćine, 4 (1), 259-263. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/164700
MLA 8th Edition Miletić, Cvjetana. "„Žejančići“ su postali brend Žejana." Zbornik Lovranšćine, vol. 4, br. 1, 2016, str. 259-263. https://hrcak.srce.hr/164700. Citirano 27.01.2021.
Chicago 17th Edition Miletić, Cvjetana. "„Žejančići“ su postali brend Žejana." Zbornik Lovranšćine 4, br. 1 (2016): 259-263. https://hrcak.srce.hr/164700
Harvard Miletić, C. (2016). '„Žejančići“ su postali brend Žejana', Zbornik Lovranšćine, 4(1), str. 259-263. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/164700 (Datum pristupa: 27.01.2021.)
Vancouver Miletić C. „Žejančići“ su postali brend Žejana. Zbornik Lovranšćine [Internet]. 2016 [pristupljeno 27.01.2021.];4(1):259-263. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/164700
IEEE C. Miletić, "„Žejančići“ su postali brend Žejana", Zbornik Lovranšćine, vol.4, br. 1, str. 259-263, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/164700. [Citirano: 27.01.2021.]
|
Hrčak ID: 164700
URI https://hrcak.srce.hr/164700
|
Kontakt
Moj profil
Registracija novih korisnika
Promjena načina autorizacije
|