Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20471/acc.2016.55.02.14

Uloga i promicanje sestrinstva

Željka Benceković orcid id orcid.org/0000-0001-8056-0443 ; Directorate of Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia
Ivica Benko ; Clinical Department of Internal Medicine, Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia ; University of Applied Health Studies, Zagreb, Croatia
Biserka Režek ; Directorate of Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia
Cecilija Grgas-Bile ; Department of Anesthesiology, Resuscitation and Intensive Care, Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 230 Kb

str. 271-278

preuzimanja: 1.235

citiraj


Sažetak

Medicinske sestre imaju velik utjecaj na zdravstveni sustav. Zbog brojnih okolnosti u kojima se one danas nalaze potrebno je pronalaziti načine za njihovu promociju i osnaživanje sestrinske struke. Značajna interakcija medicinskih sestara s bolesnicima i ostalim zdravstvenim strukama čini ih snažnim marketinškim alatom zdravstvene ustanove, a izgradnja i promocija imidža je neophodna u jačanju statusa struke. Brojni su načini izgradnje imidža struke i preporuke za njegovo unaprjeđenje. Jedan od načina je i korištenje marketinških načela te promocija imidža putem interneta. U radu je prikazana web stranica «Sestrinstvo i srodne profesije KBC Sestre milosrdnice» kao jedno od sredstava za promociju sestrinstva.

Ključne riječi

Sestrinstvo; Marketing; Percepcija; Sestrinsko osoblje, bolničko – psihologija; Internet; Javno mišljenje

Hrčak ID:

164869

URI

https://hrcak.srce.hr/164869

Datum izdavanja:

1.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.654 *