hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU

Jadranko Grgona
Anica Supić

Puni tekst: hrvatski, pdf (354 KB) str. 41-61 preuzimanja: 17.101* citiraj
APA 6th Edition
Grgona, J. i Supić, A. (2007). ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU. Ekonomska misao i praksa, (1), 41-61. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/16084
MLA 8th Edition
Grgona, Jadranko i Anica Supić. "ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2007, str. 41-61. https://hrcak.srce.hr/16084. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Grgona, Jadranko i Anica Supić. "ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2007): 41-61. https://hrcak.srce.hr/16084
Harvard
Grgona, J., i Supić, A. (2007). 'ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 41-61. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/16084 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Grgona J, Supić A. ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2007 [pristupljeno 09.12.2019.];(1):41-61. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/16084
IEEE
J. Grgona i A. Supić, "ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 41-61, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/16084. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
Upućujući na ulogu i značenje marketinške koncepcije u suvremenom poslovanju hotela, treba prije svega dati naglasak temeljnim postavkama marketinga kao tržišno usmjerenoj poslovnoj koncepciji. Optimalnom kombinacijom elemenata marketinškog miksa, strateškim planiranjem i organizacijom marketinga u hotelijerstvu, te uz neizostavnu implementaciju nekih od marketinških funkcija, prvenstveno istraživanja tržišta, moguće je razvidno sagledati ulogu marketinške koncepcije u hotelskom poslovanju. Polazeći od posebnosti hotela kao jednoga od nositelja turističke ponude, od kojih posebno valja istaknuti činjenicu da je hotelski turistički proizvod amalgam različitih proizvoda i usluga - proizlaze i posebne značajke marketinške koncepcije u poslovanju hotela, na koje rad upozorava. Promišljajući o marketingu kao procesu komuniciranja na tržištu, vrlo važnom smatramo i promotivnu ulogu, koja u procesu odlučivanja nositelja potražnje ima svrhu ostvarenja ciljeva poslovanja hotelskoga poduzeća. Kako je danas u većini moderno organiziranih hotelskih poduzeća marketing prihvaćen kao najuspješniji oblik poslovne politike, to govoreći o poslovnom odlučivanju, govorimo o odlučivanju u području marketinga.

Ključne riječi
marketinška koncepcija; posebnosti hotelskoga poslovanja; strateško planiranje; istraživanje tržišta

Hrčak ID: 16084

URI
https://hrcak.srce.hr/16084

[engleski]

Posjeta: 19.269 *