hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA

Nedim Čirić ; Internacionalni centar za cjeloživotno obrazovanje, Tuzla, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (29 MB) str. 53-61 preuzimanja: 227* citiraj
APA 6th Edition
Čirić, N. (2016). BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA. Život i škola, LXII (1), 53-61. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165101
MLA 8th Edition
Čirić, Nedim. "BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA." Život i škola, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 53-61. https://hrcak.srce.hr/165101. Citirano 19.11.2019.
Chicago 17th Edition
Čirić, Nedim. "BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA." Život i škola LXII, br. 1 (2016): 53-61. https://hrcak.srce.hr/165101
Harvard
Čirić, N. (2016). 'BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA', Život i škola, LXII(1), str. 53-61. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165101 (Datum pristupa: 19.11.2019.)
Vancouver
Čirić N. BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.11.2019.];LXII(1):53-61. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165101
IEEE
N. Čirić, "BOLONJSKA DEKLARACIJA KAO NOVA PARADIGMA (KVALITETNOG) VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA", Život i škola, vol.LXII, br. 1, str. 53-61, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165101. [Citirano: 19.11.2019.]

Sažetak
U radu su predstavljene tradicionalna i suvremena paradigma visokog obrazovanja u odnosu na njenu prepoznatljivost kroz Bolonjsku deklaraciju. Primijenjena je deskriptivna metoda i postupak raščlanjivanja i analize sadržaja aktualnih postavki Bolonjske deklaracije, paradigmi visokog obrazovanja i suvremenih didaktičkih teorija. Polazeći od činjenice da se paradigme visokog obrazovanja po sadržaju i strukturi međusobno razlikuju, rezultati naših teorijskih razmatranja ukazuju na iste temeljne ciljeve institucionalnog visokoškolskog obrazovanja, ali i potrebu za rekonceptualizacijom iz društva znanja i paradigme poučavanja u društvo koje uči i paradigmu učenja. Javljaju se velike razlike u konkretizaciji organizacije sveučilišne nastave s obzirom na tradicionalnu i suvremenu paradigmu, ali istovremeno potvrđujemo da se kroz aktualne reforme u visokoškolskom obrazovanju sve više teži stvaranju pretpostavki za ujednačen prostor i kvalitetu visokoškolskog obrazovanja, te da je okrenutost prema potrebama sudionika i autonomiji znanstveno-istraživačkog rada postala prioritet.

Ključne riječi
visokoškolsko obrazovanje; paradigme visokoškolskog obrazovanj; , sveučilišna nastava; suvremene didaktičke teorije

Hrčak ID: 165101

URI
https://hrcak.srce.hr/165101

[engleski] [njemački]

Posjeta: 540 *