hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA

Blaženka Bačlija Sušić ; Glazbeno učilište Elly Bašić; Učiteljski fakultet u Zagrebu Zagreb, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (36 MB) str. 195-206 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Bačlija Sušić, B. (2016). KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA. Život i škola, LXII (1), 195-206. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165131
MLA 8th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA." Život i škola, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 195-206. https://hrcak.srce.hr/165131. Citirano 18.11.2019.
Chicago 17th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA." Život i škola LXII, br. 1 (2016): 195-206. https://hrcak.srce.hr/165131
Harvard
Bačlija Sušić, B. (2016). 'KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA', Život i škola, LXII(1), str. 195-206. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165131 (Datum pristupa: 18.11.2019.)
Vancouver
Bačlija Sušić B. KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.11.2019.];LXII(1):195-206. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165131
IEEE
B. Bačlija Sušić, "KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA", Život i škola, vol.LXII, br. 1, str. 195-206, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165131. [Citirano: 18.11.2019.]

Sažetak
U radu je kroz kritički osvrt na osnovne metodičke i didaktičke principe Funkcionalne muzičke pedagogije Elly Bašić (1908-1998), napravljena njihova komparacija s tada suvremenim općim i glazbeno-pedagoškim pravcima.
Zaključeno je da postoje brojne zajedničke karakteristike između glazbeno-pedagoškog koncepta Elly Bašić i glazbeno pedagoških koncepata autora kao što su: J.E.Dalcroze, Z. Kodaly, S. Suzuki, C.Orff, E. Willems. Elly Bašić je, dakle, u svoj glazbeno-pedagoški koncept, Funkcionalnu muzičku pedagogiju, uz svoje ideje, integrirala i ideje vodilje ne samo navednih suvremenih glazbeno-pedagoških pravaca s početka 20. stoljeća nego i ideje vodilje općih pedagoških pravaca autora M. Montessori i R. Steinera.
Navedeni glazbeno-pedagoški koncepti i danas su aktualni u svijetu jer idu ukorak s današnjim vremenom. Stoga ih s pravom možemo smatrati suvremenima i težiti njihovom boljem razumijevanju kako bismo ih mogli primijeniti u svojoj pedagoškoj praksi.

Ključne riječi
Elly Bašić; Funkcionalna muzička pedagogija; glazbeno-pedagoški koncepti s početka 20. stoljeća; komparacija; zajedničke karakteristike

Hrčak ID: 165131

URI
https://hrcak.srce.hr/165131

[engleski] [njemački]

Posjeta: 593 *