hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.

Lovorka Magaš Bilandžić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8654-0635 ; Odsjek za povijest umjetnosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (488 KB) str. 177-188 preuzimanja: 259* citiraj
APA 6th Edition
Magaš Bilandžić, L. (2015). Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.. Radovi Instituta za povijest umjetnosti, (39), 177-188. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/167306
MLA 8th Edition
Magaš Bilandžić, Lovorka. "Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.." Radovi Instituta za povijest umjetnosti, vol. , br. 39, 2015, str. 177-188. https://hrcak.srce.hr/167306. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Magaš Bilandžić, Lovorka. "Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.." Radovi Instituta za povijest umjetnosti , br. 39 (2015): 177-188. https://hrcak.srce.hr/167306
Harvard
Magaš Bilandžić, L. (2015). 'Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.', Radovi Instituta za povijest umjetnosti, (39), str. 177-188. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/167306 (Datum pristupa: 11.07.2020.)
Vancouver
Magaš Bilandžić L. Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.. Radovi Instituta za povijest umjetnosti [Internet]. 2015 [pristupljeno 11.07.2020.];(39):177-188. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/167306
IEEE
L. Magaš Bilandžić, "Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.", Radovi Instituta za povijest umjetnosti, vol., br. 39, str. 177-188, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/167306. [Citirano: 11.07.2020.]

Sažetak
Međunarodna Izložba reklame održala se 1934. godine u sklopu Proljetnoga Zagrebačkog zbora i predstavila bogatu zbirku reklamnog stručnjaka Theodora Lacha iz Graza nadopunjenu primjerima »jugoslavenske nacionalne reklame« i radovima domaćih grafičkih dizajnera. Bila je poučnog karaktera i na temelju brojnih primjera grafičkog oblikovanja – od oglasa i novinskih kampanja do plakata i reklamnog korza – pružila opsežan uvid u različite segmente sve popularnije reklamne znanosti. U radu se na temelju arhivske građe, onodobnog tiska i pronađenih fotografija rekonstruira tijek organizacije izložbe, analiziraju njezini pojedini aspekti te razmatra uloga manifestacije u povijesti hrvatskoga grafičkog dizajna.

Ključne riječi
reklama; grafički dizajn; izložba; Theodor Lach; Zagrebački zbor; Sergije Glumac; Atelier Tri

Hrčak ID: 167306

URI
https://hrcak.srce.hr/167306

Posjeta: 449 *