hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629

Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja

Milan Stevanović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2165-3791 ; Markot.tel d.o.o., Trg Kresimira Cosica 11, 10000 Zagreb, Croatia
Dorian Marjanović ; Faculty of mechanical engineering and naval architecture University of Zagreb, Ivana Lučića 5, 10000 Zagreb, Croatia
Mario Štorga   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9700-008X ; Faculty of mechanical engineering and naval architecture University of Zagreb, Ivana Lučića 5, 10000 Zagreb, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (588 KB) str. 1285-1294 preuzimanja: 727* citiraj
APA 6th Edition
Stevanović, M., Marjanović, D. i Štorga, M. (2016). Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja. Tehnički vjesnik, 23 (5), 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
MLA 8th Edition
Stevanović, Milan, et al. "Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 5, 2016, str. 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Stevanović, Milan, Dorian Marjanović i Mario Štorga. "Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja." Tehnički vjesnik 23, br. 5 (2016): 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
Harvard
Stevanović, M., Marjanović, D., i Štorga, M. (2016). 'Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja', Tehnički vjesnik, 23(5), str. 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
Vancouver
Stevanović M, Marjanović D, Štorga M. Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 26.02.2021.];23(5):1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
IEEE
M. Stevanović, D. Marjanović i M. Štorga, "Upravljanje idejama u procesu inovacije proizvoda – rezultati empirijskog istraživanja", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 5, str. 1285-1294, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
Puni tekst: engleski, pdf (588 KB) str. 1285-1294 preuzimanja: 242* citiraj
APA 6th Edition
Stevanović, M., Marjanović, D. i Štorga, M. (2016). Idea management in product innovation – the empirical research results. Tehnički vjesnik, 23 (5), 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
MLA 8th Edition
Stevanović, Milan, et al. "Idea management in product innovation – the empirical research results." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 5, 2016, str. 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Stevanović, Milan, Dorian Marjanović i Mario Štorga. "Idea management in product innovation – the empirical research results." Tehnički vjesnik 23, br. 5 (2016): 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
Harvard
Stevanović, M., Marjanović, D., i Štorga, M. (2016). 'Idea management in product innovation – the empirical research results', Tehnički vjesnik, 23(5), str. 1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
Vancouver
Stevanović M, Marjanović D, Štorga M. Idea management in product innovation – the empirical research results. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 26.02.2021.];23(5):1285-1294. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629
IEEE
M. Stevanović, D. Marjanović i M. Štorga, "Idea management in product innovation – the empirical research results", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 5, str. 1285-1294, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20150603223629

Sažetak
Konkurentnost gospodarstva u značajnoj mjeri ovisi o njegovoj sposobnosti da uvodi inovacije. Između istraživača i poslovne prakse postoji suglasnost o velikoj važnosti procesa upravljanja inovacijama, osobito u najranijoj fazi kada je potrebno prepoznati poslovne prilike i pronaći najbolje mogućnosti za njihovu realizaciju. U procesu upravljanja inovacijama, mnogi autori ističu presudnu ulogu upravljanja idejama, odnosno učinkovitog načina stvaranja, prikupljanja, vrednovanja, unapređenja, selekcije i implementacije ideja. U okviru znanstvenog projekta "Modeli i metode upravljanja znanjem u razvoju proizvoda", MZOS RH, provedena je anketa na uzorku hrvatskih tvrtki koje u svom proizvodnom programu imaju razvoj proizvoda. Provedenom anketom pokušalo se odrediti stanje na području inovacije proizvoda, te na području upravljanja inovacijama i upravljanja idejama u gospodarstvu i usporediti podatke s podacima najbolje prakse. Obradom prikupljenih podataka ustanovljeno je kako i kada se ideje prikupljaju, koji motivi i potrebe su pokretači za prikupljanje ideja te kako su tvrtke organizirane i osposobljene za taj zahtjevni posao. U ovom radu prikazani su rezultati provedene ankete, koji ukazuju na načine unapređenja i razvoja proizvoda, te izvore i načine prikupljanja ideja. Objavljivanje rezultata ovog, kao i drugih istraživanja o inovacijama proizvoda, ima za cilj širenje znanja o ovom, izuzetno značajnom ali i nedovoljno istraženom području.

Ključne riječi
priprema razvoja proizvoda; procjena i odabir ideja; razvoj proizvoda; upravljanje idejama; upravljanje inovacijama

Hrčak ID: 167485

URI
https://hrcak.srce.hr/167485

[engleski]

Posjeta: 1.655 *