Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila
Dragana Velimirović
orcid.org/0000-0002-5638-3165
; High Business School of Professional studies "Čačak", Gradski park 2, 11080 Belgrade, Serbia
Čedomir Duboka
orcid.org/0000-0003-2944-2278
; Faculty of Mechanical Engineering, University of Belgrade, Kraljice Marije 16,11000 Belgrade, Serbia
Predrag Damnjanović
; Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, Mitropolita Petra 8, 11000 Belgrade, Serbia
APA 6th Edition Velimirović, D., Duboka, Č. & Damnjanović, P. (2016). Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnički vjesnik, 23 (5), 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
MLA 8th Edition Velimirović, Dragana, et al. "Automotive maintenance quality of service influencing factors." Tehnički vjesnik, vol. 23, no. 5, 2016, pp. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657. Accessed 16 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Velimirović, Dragana, Čedomir Duboka and Predrag Damnjanović. "Automotive maintenance quality of service influencing factors." Tehnički vjesnik 23, no. 5 (2016): 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Harvard Velimirović, D., Duboka, Č., and Damnjanović, P. (2016). 'Automotive maintenance quality of service influencing factors', Tehnički vjesnik, 23(5), pp. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Vancouver Velimirović D, Duboka Č, Damnjanović P. Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 April 16];23(5):1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
IEEE D. Velimirović, Č. Duboka and P. Damnjanović, "Automotive maintenance quality of service influencing factors", Tehnički vjesnik, vol.23, no. 5, pp. 1431-1438, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Abstracts Mnogi proizvođači danas, a među njima proizvođači automobila kao tipičan primjer, uviđaju značaj postprodajnih usluga i implementiraju ih u svoju osnovnu ponudu. Održavanje vozila je primjer ovih usluga. Razlozi su višestruki, a da bi se oni postigli potrebno je da se prvenstveno osigura njihova visoka kvaliteta. Upravo iz tog razloga je pokrenuto istraživanje prikazano u ovom radu čiji je osnovni cilj bio da se utvrde faktori kvalitete postprodajnih usluga u automobilskoj industriji. U radu je prikazan postupak i rezultati istraživanja, imenovano je devet faktora kvalitete i utvrđena je njihova značajnost. Smatra se da bi ovi rezultati mogli olakšati upravljanje kvalitetom usluga u autoservisima, jer bi rukovodstvo prvenstveno analiziralo i unapređivalo one segmente koje su korisnici procijenili kao najznačajnije.