hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657

Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila

Dragana Velimirović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5638-3165 ; High Business School of Professional studies "Čačak", Gradski park 2, 11080 Belgrade, Serbia
Čedomir Duboka   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2944-2278 ; Faculty of Mechanical Engineering, University of Belgrade, Kraljice Marije 16,11000 Belgrade, Serbia
Predrag Damnjanović ; Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, Mitropolita Petra 8, 11000 Belgrade, Serbia

Puni tekst: hrvatski, pdf (725 KB) str. 1431-1438 preuzimanja: 199* citiraj
APA 6th Edition
Velimirović, D., Duboka, Č. i Damnjanović, P. (2016). Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila. Tehnički vjesnik, 23 (5), 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
MLA 8th Edition
Velimirović, Dragana, et al. "Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 5, 2016, str. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition
Velimirović, Dragana, Čedomir Duboka i Predrag Damnjanović. "Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila." Tehnički vjesnik 23, br. 5 (2016): 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Harvard
Velimirović, D., Duboka, Č., i Damnjanović, P. (2016). 'Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila', Tehnički vjesnik, 23(5), str. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Vancouver
Velimirović D, Duboka Č, Damnjanović P. Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.04.2021.];23(5):1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
IEEE
D. Velimirović, Č. Duboka i P. Damnjanović, "Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 5, str. 1431-1438, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Puni tekst: engleski, pdf (725 KB) str. 1431-1438 preuzimanja: 284* citiraj
APA 6th Edition
Velimirović, D., Duboka, Č. i Damnjanović, P. (2016). Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnički vjesnik, 23 (5), 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
MLA 8th Edition
Velimirović, Dragana, et al. "Automotive maintenance quality of service influencing factors." Tehnički vjesnik, vol. 23, br. 5, 2016, str. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition
Velimirović, Dragana, Čedomir Duboka i Predrag Damnjanović. "Automotive maintenance quality of service influencing factors." Tehnički vjesnik 23, br. 5 (2016): 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Harvard
Velimirović, D., Duboka, Č., i Damnjanović, P. (2016). 'Automotive maintenance quality of service influencing factors', Tehnički vjesnik, 23(5), str. 1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Vancouver
Velimirović D, Duboka Č, Damnjanović P. Automotive maintenance quality of service influencing factors. Tehnički vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.04.2021.];23(5):1431-1438. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
IEEE
D. Velimirović, Č. Duboka i P. Damnjanović, "Automotive maintenance quality of service influencing factors", Tehnički vjesnik, vol.23, br. 5, str. 1431-1438, 2016. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657

Sažetak
Mnogi proizvođači danas, a među njima proizvođači automobila kao tipičan primjer, uviđaju značaj postprodajnih usluga i implementiraju ih u svoju osnovnu ponudu. Održavanje vozila je primjer ovih usluga. Razlozi su višestruki, a da bi se oni postigli potrebno je da se prvenstveno osigura njihova visoka kvaliteta. Upravo iz tog razloga je pokrenuto istraživanje prikazano u ovom radu čiji je osnovni cilj bio da se utvrde faktori kvalitete postprodajnih usluga u automobilskoj industriji. U radu je prikazan postupak i rezultati istraživanja, imenovano je devet faktora kvalitete i utvrđena je njihova značajnost. Smatra se da bi ovi rezultati mogli olakšati upravljanje kvalitetom usluga u autoservisima, jer bi rukovodstvo prvenstveno analiziralo i unapređivalo one segmente koje su korisnici procijenili kao najznačajnije.

Ključne riječi
faktori kvalitete; održavanje vozila; postprodajne usluge; uporabna kvaliteta

Hrčak ID: 167504

URI
https://hrcak.srce.hr/167504

[engleski]

Posjeta: 835 *