hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752

Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole

Snježana  Dobrota ; Odsjek za učiteljski studij, Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Lucija Ćurković   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9671-4336 ; Solin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (615 KB) str. 37-52 preuzimanja: 1.291* citiraj
APA 6th Edition
 Dobrota, S. i Ćurković, L. (2016). Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole. Metodički ogledi, 23 (1), 37-52. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752
MLA 8th Edition
 Dobrota, Snježana i Lucija Ćurković. "Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole." Metodički ogledi, vol. 23, br. 1, 2016, str. 37-52. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752. Citirano 25.01.2020.
Chicago 17th Edition
 Dobrota, Snježana i Lucija Ćurković. "Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole." Metodički ogledi 23, br. 1 (2016): 37-52. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752
Harvard
 Dobrota, S., i Ćurković, L. (2016). 'Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole', Metodički ogledi, 23(1), str. 37-52. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752
Vancouver
 Dobrota S, Ćurković L. Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole. Metodički ogledi [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.01.2020.];23(1):37-52. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752
IEEE
S.  Dobrota i L. Ćurković, "Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole", Metodički ogledi, vol.23, br. 1, str. 37-52, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752

Sažetak
U radu je istražen utjecaj spola i pojačane nastave glazbe na preferencije glazbe W. A. Mozarta. Istraživanje je koncipirano kao eksperiment s paralelnim skupinama u kojemu je eksperimentalna varijabla pojačana nastava glazbe tijekom koje je pozornost usmjerena prema pjevanju i slušanju Mozartove glazbe. Prvi dio upitnika uključuje pitanja o spolu i poznavanju Mozartove glazbe. Drugi dio upitnika je skala procjene za ispitivanje preferencija glazbenih ulomaka na uzorku od 94 učenika trećeg razreda osnovne škole. Rezultati pokazuju kako ne postoji utjecaj spola na preferencije Mozartove glazbe. Nije uočen ni utjecaj pojačane nastave glazbe na navedene preferencije što autorice objašnjavaju suviše kratkim razdobljem tijekom kojega se provodila pojačana nastava glazbe. Sugerira se mogućnost proširivanja uzorka na učenike viših razreda osnovne škole i na gimnazijalce.

Ključne riječi
nastava glazbe; glazbene preferencije; slušanje glazbe

Hrčak ID: 167669

URI
https://hrcak.srce.hr/167669

[engleski]

Posjeta: 1.571 *